Gå til innhold

Dere som har fått to tette.. plaget med bekkenløsning??

Anbefalte innlegg

jeg har hørt at ofte hvis en får to tette så får en lett bekkenløsning med andre mann. Kjenner og to som dette har skjedd med. Jeg hadde ingen tegn til bekken løsning med nr en lurer på å få nr to ...

Noen som har opplevd dette eller ikke fått bekkenløsning??..

Fortsetter under...

Ja, jeg lurer på om jeg holder på å få det. Er i 5. mnd nå. Får to tette med 15 mnd mellomrom. Hadde ikke bl i første sv.sk, men nå blir jeg fort stiv og støl rundt hoften/bekkenet, og på innsiden av lårene.

Hei.

Jeg hadde bekkenløsning med nr. 1, var sykemeldt i lengre perioder og klarte ikke å jobbe helt ut til permisjon. Med nr 2. hadde jeg ingen bekkenløsning i det hele tatt, sprek som bare det helt til fødselen. Ingen sykemeldinger og jobbet helt ut til siste dag før permisjon. Helt fantastisk, det gjør noe med selvtilliten. Det er 17 mnd mellom mine. Tror det er helt individuelt, så du må ikke la det stoppe deg. Lykke til.

Annonse

Jeg fikk også to på 10 mnd, og hadde ingen plager med nr 1. Men med nr 2 fikk jeg bekkenløsning. Fysioterapauten sa det var pga leddbånda ikke hadde fått tid til å gå tilbake til normalt før jeg ble gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...