Gå til innhold

flytte fra sambo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sliten å lei...mest lyst til å dra fra sambo....har ei datter på 6mnd...lei av at jeg må gjøre ALT....han skifter ikke bleie, bader ikke, gir ikke mat(fått flaske siden fødsel)..

Hvorfor kan fedrene bare si: jeg stikker ut en tur jeg...å her sitter jeg og lillemor tilbake..hadde jeg sagt at jeg stikker bare ut en tur, hadde det blitt et styr uten like...

skulle bli med ei venninne av meg på shoppingtur sist helg(hun har også en jente på 6mnd) men jeg fikk ikke lov....er det mulig??? skal det være strengere å bo med sambo enn med mor å far???

holder på å blir gal...han kan holde på med henne i 5min før han er lei å MÅ ut å ha seg en røyk...

nei nå er begeret overfult snart....skal gi han en mnd..er det ikke bedre så kaster jeg han på dør......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....neste gang han stikker ut en tur, så tar du med deg ungen og besøker en av slektningene dine.

Ta med deg mobilen, og når han ringer for å kjefte, så få slektningen din til å ta mobilen og si; Hun sover, og jeg vil ikke vekke hverken henne eller ungen..........

Så får han selv se hvordan det er når du ikke er der...........

Funker ikke det, så er kanskje forholdet over?

Skrevet

kommer meg ikke så mange plasser mens han er ute...har ikke bil...men det er ikke det verste....

det verste er at det er NULL hjelp å få i hjemmet....har såååå lyst til å sove en hel natt.....lyst til å sove lenger enn til kl 6...

sa her en dag at han ikke får drikke øl(noe han gjør ett par ganger i uka) før jeg får bli med på fest...men det gikk 2timer til han åpnet flaska...guuuuuud hjelp meg......

sexlivet er dødt å..hatt sex 7ganger siden oktober....

Skrevet

Går det ikke busser der du bor da :/

Skrevet

hva med å bare gå ut en tur å være borte når han kommer hjem, om du vet sann cirka når han kommer hjem da.?

Skrevet

Jeg har heller ikke lappen, men er alltid på farta alikevel...

Men det er jo helt uakseptabelt at ikke hab skal ta sin del av omsorgen for barnet deres...

Bortsett fra at sambo jobber 5 skift, så er han utrolig flink til å hjelpe til med dattern vår, hun er jo hans ansvar også.

Vi er begge to litt her og der hver for oss uten gullet sånn at vi opretter vennskap og det sosiale liv, også finner vi på ting bare oss to hvor gullet er hos noen i fam e.l også finner vi også på ting alle tre =)

Det er jo sånn det burde være, høres ut som at du hadde hatt det bedre uten han ja....

Du burde sette deg ned å snakke med han og fortelle hvordan du har det og hvis det ikke hjelper så har du i hvertfall prøvd, å da kan du gå videre me livet ditt...

Skrevet

Vet han at du snart kaster han ut da...? Og at du føler som du gjør? Viktig å sette klare grenser og regler for hvordan dere skal ha det hjemme. Ikke bare forvente at han skal vite hvordan du har det...og hvor han har mangler. Sett deg ned og at en prat med han, og understrek viktigheten ved at han hjelper til. Fortell helt konkret hvordan du opplever hans oppførsel OG hva du forventer av han. Ta ikke med alle små detaljer, men "sloss" for det som er viktigst for deg.....husk, vi har mange slag i livet, velg dine med omhu ;)

Vær sterk og klokkeklar! Dette kan løses, hvis du ønsker det!

Skrevet

Har han endret seg veldig siden dere fikk barn, eller hjalp han ikke til hjemme før det? Snakket dere om hvordan livet og hverdagen ville bli endret i løpet av de 9 mnd du gikk gravid? Har dere jevnlig gode samtaler om hvordan dere har det og hvordan dere ønsker å ha det i fremtiden?

Nøkkelen til et godt forhold er å kunne snakke åpent sammen, pluss at man må ha respekt for hverandre.

Håper du finner ut av hva som er best for deg og barnet ditt. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...