Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 I dag har jeg hatt blod, lite, men dog. Nå er det brunt utflod. Jeg har også hatt smerter i forkant av blødningen, så jeg kontaktet lege og fikk komme til sjekk. Alt så greit ut, ikke truende abort, men jeg føler meg alldeles ikke sikker likvel.. Vil ikke miste nå.. Noen som har hatt blødning i denne tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Det finnes helt sikert solskinnshistorier, og det er absolutt ikke sikkert ditt tilfelle er likt mitt. Men jeg blødde i uke 13.. Det var også brunt blod, hadde ikke vondt. I mitt tilfelle var det triste nyheter... Ul viste at fosteret hadde vært dødt i ca 4 uker. Jeg måtte til utskraping. Håper virkelig at det går bra for deg. Hvis du ikke fikk ul, så be om det. Jeg ble sendt til KK i Bergen for innvendig ul. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Joda jeg har vært på både innvendig og utvendig ultralyd i dag, og alt så greit ut, morkake, mormunn, hjertelyd... så merkelig hva som gjør at jeg blør nå..så "sent". Sist blødde jeg i uke 7/8, men det er da vanlig. Så får bare håpe at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 Siden alt så bra ut, er det nok det og :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 hm, ja får håpe det, bare det ikke er noe som "drar seg på"... Jeg går med bekymring nå uansett, hehe, men ville bare høre litt her inne, takk for at du svarte. Jeg skal til ny ktr på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langemann Skrevet 13. juni 2006 #6 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei :-) Jeg har to barn og i det første svangerskapet hadde jeg blødninger tidlig, rundt uke 6-7, som kom og gikk helt til uke 10. I det andre hadde jeg ikke slike tidlige blødninger, men hadde en blødning i uke 14. Alt var normalt og blødningene var hormonelle. Det er sikkert det som skjer med deg også. Har du vært på ul og alt så bra ut bør du slå deg til ro med det. Skulle blødningene øke på og du i tilleg får smerter må du selvfølgelig sjekke det igjen. Lykke til videre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå