Gå til innhold

April: endelig uthvilt!

Anbefalte innlegg

vet ikke helt hva som har gått av snuppa i dag, men hun sov hele natta uten en lyd (Unormalt!) og våkna halv sju. Vi sto opp ca halv åtte. Ti over åtte gikk vi og la oss igjen, for hu var så grinete og gnidde seg i øynene.. Våkna halv ti, klokka elleve måtte vi til køys igjen. Våkna kl halv to! Hadde ikke trillepiken komt klokka tre hadde vi nok sovet enda en gang. Klokka 8 sovna hun nesten med maten i munnen... Jeg la meg nedpå begge gangene hun sov, så i dag er jeg endelig uthvilt.... Ah! Så deilig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5343772-april-endelig-uthvilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

henger alltid litt på etterskudd med søvn føler jeg... Ikke at det er noe problem, men man blir jo litt sliten... Hun har fortsatt som beskrevet ovenfor frem til og med i dag! Utrolig deilig...hehe... Men hun er fryktelig sutrete om dagen, måtte gi paracet pga tannfrembrudd i går, og hun sliter med den i kveld og hører jeg...

Nå sitter jeg på altanen og koser meg i kveldssolen. Endelig en solskinnsdag som ikke har blåst bort!! 4 maskiner med klær har hengt i solskinnet og nytt fønbrisen stryke sine lune kjærtegn.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...