Gå til innhold

Hvor mange er vi fra Bergensområdet her da?

Anbefalte innlegg

Synest det er så liten aktivitet her inne i januar klubben, så tenkte å finne ut om det er noen fra Bergensområdet. Kanskje vi kan treffes når magene våre stikker litt lenger ut :-)

Jeg bor på Landås, har en gutt fra før og har denne gang termin 1.januar. Har akkurat fått brev fra KK og gleder meg til ultralyd 3.august. Så spent!! Kvalm som ett uvær og er spent på å runde 12 uker.

Så, hvem er dere??

Fortsetter under...

Hei, en til her:) Jeg bor i Fyllingsdalen og har termin 2 januar:) Skal også på ultralyd 3 august, klokken 1330;) Du? Søndagen er det heldigvis 12 uker, deilig følelse:) Så nå til helgen blir det endelig offisielt at vi skal ha baby, gleder meg:) Har ikke vært så mye dårlig jeg..litt uvel, men kan absolutt ikke klage..

Hvor gammel er du? Er du gift? samboer? forlovet?

Jeg er 24 år, samboer og forlovet..:)

Heisann!

Så artig! Eg har terming 1 januar. Skal på ultralyd 2 august, så det var ein dag for tidleg til at vi kunne tatt første treff på KK. :) Vi også gledar oss til 12 veker, på lørdag, men må innrømme at ein del veit allereie at vi skal ha baby :) Var vanskeleg å halde på ein sååå kjekk hemmelighet! Har heller ikkje berre så dårleg, berre litt kvalm og trøtt so har mest vore koselig.

Vi bur i Åsane, eg er 25 år og har samboer (ventar på ring :) )

Jeg har timen før deg til ul, kl 13!! Jeg er 30... så gammel jeg.. Men er nå barn nr 2 da..

Jeg har kjæreste som for tiden studerer og som blir ferdig til jul... da flytter vi sammen igjen. Blir koselig. Venter ikke på ring, her tar vi det med ro :-) Men gleder oss veldig til å bli to-barns foreldre.

Bor også i nærheten av bergen... Er 31 år, er gift, og venter litt uventet nr. 3 i januar... Har to gutter på 3,5 og 4 mnd... så jeg er i permisjon for tiden!

Vet faktisk ikke termin, fordi jeg ikke fikk menstruasjon tilbake før jeg ble gravid.. men det skal vel bli i januar en gang regner jeg med! UL dato har jeg heller ikke fått enda...

Har lite plager med graviditeten denne gangen, bortsett fra at jeg er TRØTT... føler meg aldri skikkelig opplagt.. men det pleier å forsvinne etter 12-14 uker..

Ellers har jeg allerded begynt med gravide klær.. tidligere enn noen gang.. magen siger ut tidligere for hver gang! Var i byen idag og kjøpte litt nytt..

Annonse

Hei igjen:)

Så gøy at vi er flere her da:) Ser deg sikkert på KK da Mille-K;) I dag reiser vi på ferie og blir borte i 2 uker, det skal bli utrolig deilig! Gleder meg til å komme meg bort litt før jobbingen starter på igjen.. Håper dere koser dere i finværet så lenge alle sammen:) Jeg skal faktisk på tidlig ultralyd tirsdagen (da det er tre utviklingshemmede tanter på barnefarens side) og det blir i feriebyen vår, så det er vi veldig spente på:) Gleder meg til å se den lille spiren vår, men samtidig så er jeg litt nervøs også.. Håper for all del at alt går bra:)

Hei! Bor også i Bergen og er 10 uker på vei. har et barn far før. Har vært hos lege og bestilt time på ultralyd, men ikke fått time ennå. Blir vel noen uker ute august at jeg er i uke 17/18. Går liksom å venter på det allerede..Er litt mer bekymra om alt er i orden enn sist gang pga alder (37), men prøver å tenke at det helst går bra :)

Har vært kvalm siden uke 6, og måttet småspise hele dagen for å holde stand, men synes det har vært mindre de siste dagene. Litt røtt men i fin form. Buksene strammer en del i linningen og jeg begynner å glede meg til å være offentlig gravid og slippe ut magen i mer behangelige klær.

Hei igjen alle sammen, nå er ferien over og vi har vært på tidlig ultralyd og sett det lille knøttet vårt. Alt så bra ut:) Det var helt utrolig og se hender og hode og alt.. babyen lå med ene handen bak hodet og sov:) En helt utrolig følelse og se at det faktisk var noe der.. Har dere andre lagt på dere noe enda? Jeg gikk på vekten i dag og så at jeg har gått opp 2.6 kilo:( Men har spist mye tull i ferien min, i dag starter jeg på jobb igjen og nå er det full skjerpings, babyen skal få alle vitaminene den skal ha nå;) Ellers så føler jeg at jeg begynner å få mage, men den vises ikke når jeg ligger på ryggen.. Bare en knallhard mage når jeg står oppreist. Mulig det bare er flesk fra ferien;)hehe, hvem vet.. Men nå i går var jeg ihvertfall 14 uker på vei og tiden føles som den går mye fortere nå..

Da har jeg begynt på min 15 uke... kvalmen tar snart knekken på meg. Kaster opp, er trøtt og uggen. Klarer ikke ta bussen til by'n en gang.. blir bare dårlig. Har vært sykemeldt to uker pga det. Men nå er ferien begynt og jeg krysser fingrene for at kvalmen ikke varer til uke 25 denne gangen og. Synest jeg ser små lubben ut, men har ikke hard mage... skulle den ha vært det?? Var på ul hos fastlegen i uke 12, alt var bra da. Men er liksom alltid litt bekymret likevel.. Lege igjen i neste uke, er spent på det. Sønnen min på 4 vet ingenting enda, tenkte vente til ordinær ul... iallefall til etter neste legetime.

Når vi blir litt rundere her inne i januar klubben, kanskje vi skulle treffes? Hadde vært koselig :-)

Hei igjen=)

Har fått time til ul 29 august, gleder oss veldig=) Ellers er jeg ikke mer enn 10 uker på vei, er veldig trøtt men ellers ingen plager. Synes synd på dere som sliter med kvalme.

Ja, det var dette med mage da, he he, bra det ikke er bare meg som går rundt å lurer på om jeg begynner å få mage eller om det bare er luft.......... gleder meg også til å bare blåse ut magen=)

Hadde vært kjekt å treffes underveis ja=)

Kos dere videre i sommervarmen=)

Annonse

Jeg er nå i uke 12.

I morgen skal jeg til tidlig ul for å sjekke at alt er bra.

Er så nervøs.

Jeg er med på å møtes en gang, skal være hjemme i så og si hele sommer, så det hadde vært koselig å ha et lite treff i varmen.

Heisann,

Jeg har termin 12. januar og dette er min første. Er 30 år og bor i loddefjord, gift og har to firbente pusejenter. Jeg skal på ul 11 august og føler tiden går sent frem til det, men magen vokser og trives:-)

Så kjekt at vi blir flere fra Brgensområdet her. Åtte nå, hvis jeg har telt rett. Skal bare se at vi treffes på kk på nyåret :-) Håper selvsagt på ett treff eller fler før den tid, men vi kan kanskje vente til ferien er over??

Jeg har begynt på uke 16, juhu! Skal til 2. kontroll på torsdag, blir stas. Håper at alt er bra og at jeg får høre hjertelyden :-)

Hei. Jeg bor foreløpig i Olsvik, mens vi venter på at huset vårt i drotningsvik skal bli klart. Jeg er gravid i uke 12 og har fått foreløpig termin dato til 25 januar. Jeg er ekstremt kvalm hele dagen, og håper det er sant det de sier at det gir seg litt etter 3 mnd. Hadde jo vært koselig med et gravide treff? noen som er interessert?

Jeg er 23 år, samboer og forlovet med verdens beste mann:)

Heisann camz:) Jeg bor i løvåsen jeg.. Har ingen barn fra før så dette blir mitt første.. Hvor gammel er du camz?Kjekt å ha noen i nærområdet..

Vi burde absolutt få til et treff etter ferien mille-k. Det hadde vært kjempekjekt..Ingen av mine venninner her i Bergen er gravid nå og det hadde vært kjekt å ha noen å prate med om som går gjennom det samme..Føler liksom jeg må passe meg for hvor mye jeg snakker om det til venninnene mine for de synes sikkert ikke det er like moro.

Jeg går å kjenner på at noe gjør veldig vondt i øvre del av rompen, håper for all del at det ikke er bekkenløsning jeg holder på å få.. Skal til andre kontroll med lege nå kommende onsdag( 19.juli), håper jeg får høre hjertelyd, en er jo hele tiden så nervøs for at det skal gå galt.

Vi var faktisk litt tidlig ute med vognkjøp og stellebordkjøp, det var jo nattåpent i byen i går og de hadde simo kombi på tilbud og stellebord på tilbud så det endte med at vi dro og kjøpte alt vi trengte til vognen og stellebordet.. Nå står det ferdig oppmontert hjemme her, rart å se vognen hele tiden:) Gleder meg til å ha en liten søt baby oppi der;)

Håper dere alle har det bra?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...