Gå til innhold

Desember: ikke så lurt...

willow

Anbefalte innlegg

var en snartur i sentrum i sted, og uten noe som helst leker til veslegutt ble til slutt mobilen puttet ned i ei skrikende vogn.. og nå funker den ikke lengre!!! Håper siklet renner ut til i morgen.... har akkurat godtatt ytterligere ett års binding på abo. for jeg skulle jo ikke ha ny mobil jeg..

denne dagen er bare på ti på topp lista over møkkadager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj for en dag du har i dag da.... Så kjedelig med sånne dager. Kjenner igjen siklet på mobiltelefon og ikke minst fjernkontroll! Leker er ikke kjekt her i gården, SKAL ha fjernkontroller med knapper på....

Håper dere får en finere dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, unnskyld at jeg flirer, men litt komisk er de jo. Synes jeg ser veslegutt som kaster seg over mobilen din.

Håper du får en bedre dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, huff da....

Det var ikke så lurt nei....

Har hørt at mobiltelefonen må TØRKE etter slike uhell før den slås på.

Slår du den på før den er heilt tørr så kan vist nok elektronikken bli ødelagt.

Men dersom du plukker den fra hverdandre og lar den tørke.....kanskje du redder`n.......??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tur uten tidsfordriv for disse små fungerer dårlig her i gården også.... prøvde meg en tur på mandag, skulle 'bare' kjøpe ny mobil så ble det litt mer enn planlagt. gjett om det var en som ikke var særlig happy uten noe å tukle med.... måtte bare starte hjem da... men nå har da jeg kjøpt meg ny mobil, men trur du han vil ha min gamle som leke nå??? åneeeeida.... den nye er jo myyyyyyye mer spennende nå. ikke no artig når han liksom får lov da virker det som... he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...