Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Omsorgsfull dagmamma ønskes! Gjerne en som er glad i å ta med barna ut!!

Bor i Tønsberg, men begynner i jobb i Holmestrand til høstenmamm. Trenger dagmamma helst i området Stenmalen (Tønsberg) eventuelt sentralt på Eik. Kommer til å kjøre E18 fra Barkåker til Holmestrand - så en dagmamma som bor i nærheten av E18 langs denne strekningen hadde også vært veldig aktuelt! Er også veldig interessert dersom noen bor sentralt i Holmestrand og kan tenke seg å være dagmamma fra høsten av!!!

Dagmamma er ønskelig fra august - betaler for hele august, men kommer til å begynne med forsiktig tilvenning første halvdel av mnd. Gutten min vil da være 11 mnd. Har mulighet til å vente til sept måned dersom dette passer bedre for deg som dagmamma.

Send mail til: [email protected]

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Heisann Desirée!

Hmmm. Var overbevist om at jeg bodde på Østlandet jeg... (Østafjells på værvarselet;) ). Får ta en tur innomm Dagmamma ledig Sør og sjekke tilstandene der;) Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det!

Føler at jeg har lang nok plendlevei fra før (blir tidlig nok opp for lillemann....) - så jeg må nok prøve å få tak i en dagmamma som bor nærmere eller langs min "pendlervei". Men tusen takk for tilbudet!!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...