Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omsorgsfull dagmamma ønskes! Gjerne en som er glad i å ta med barna ut!!

Bor i Tønsberg, men begynner i jobb i Holmestrand til høstenmamm. Trenger dagmamma helst i området Stenmalen (Tønsberg) eventuelt sentralt på Eik. Kommer til å kjøre E18 fra Barkåker til Holmestrand - så en dagmamma som bor i nærheten av E18 langs denne strekningen hadde også vært veldig aktuelt! Er også veldig interessert dersom noen bor sentralt i Holmestrand og kan tenke seg å være dagmamma fra høsten av!!!

Dagmamma er ønskelig fra august - betaler for hele august, men kommer til å begynne med forsiktig tilvenning første halvdel av mnd. Gutten min vil da være 11 mnd. Har mulighet til å vente til sept måned dersom dette passer bedre for deg som dagmamma.

Send mail til: [email protected]

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp litt jeg....

Skrevet

Hei!

Tror du skulle hatt denne på sør, men hehe...

Jeg er ledig. har selv en som blir 1 år i sept. men bor på tolvsrød

ledig tirs,ons og tors

[email protected]

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann Desirée!

Hmmm. Var overbevist om at jeg bodde på Østlandet jeg... (Østafjells på værvarselet;) ). Får ta en tur innomm Dagmamma ledig Sør og sjekke tilstandene der;) Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det!

Føler at jeg har lang nok plendlevei fra før (blir tidlig nok opp for lillemann....) - så jeg må nok prøve å få tak i en dagmamma som bor nærmere eller langs min "pendlervei". Men tusen takk for tilbudet!!

Skrevet

He,he... Nå har jeg vært inne på Sør og snoket... og jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg bor på Østlandet! Vestfold er Østlandet etter min mening...

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt enig med deg i at du bor på østlandet og hører til under øst :)

Har det ordna seg med dagmamma ?

Hvor i Holmestrand jobber du da ?

Skrevet

hehe så det var så mange på det andre forumet...

unnskyld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...