Gå til innhold

Hvordan står det til med juni- og juli-jentene? Noen som har født?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann, min har heller ikke vist seg riktig ennå, men et eller annet er på gang, spørs bare på hva (eller hvor lang tid ting tar)... Jeg vet ikke helt forskjellen på maserier og ordentlige rier, men det har iallfall holdt meg våken i hele natt, mer eller mindre. Så vi får se.....

Spennende!

Jeps, da tror jeg vi er sikre på at dette er ordentlige rier, så får vi se hvor lenge jeg holder ut å gå hjemme. Har vært på en kontroll på føden, men det var like greit å dra hjem igjen en tur. Men med 2-3 min mellom hvert tak begynner det å bli lettere slitsomt....

Men jeg gleder meg til å møte bebissen!!

...og deg, Michelle, på barsel etterhvert :)

Tror kanskje ikke jeg kommer på treff i morgen, nei....

Så morsomt da babyline..! :) Lurer på om Siv A har født jeg... Men dere andre treffer jeg imorgen. Har begynt på permisjonen min nå, så nå kan babyen min komme. Har menstermin imorgen, og skal til legen, er spent på hva hun sier..

Annonse

Ja, da har gulljenta kommet til verden!! Ååå, det er så koselig :)

Hun heter Guro og er selvsagt verdens søteste jente!!

...så dere som mente jeg hadde jentemage, hadde iallfall helt rett - hehe.

Vet ikke helt når jeg kommer meg på treff igjen, men det blir, det blir.

Gratulerer kjempemasse, Ida, hva var det jeg sa?? ;-) Håper dere storkoser dere, sees sikkert til høsten!

Og nå er det endelig snart min tur også, mandag kl 9 er det magiske tidspunktet:-) Jippii!

Annonse

Ja, nå har tulla ENDELIG kommet til verden, tok lang tid, men da det endelig satte ordentlig i gang gikk det kjapt og greit:-) Jenta var stor, 4210 g og 50 cm, men er verdens fineste og skjønneste selvsagt:-) Reiser til Oslo i morgen, men regner med å se alle babyene til høsten en gang! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...