Gå til innhold

Trenger gode råd og trøst...

Anbefalte innlegg

jenta mi har vært syk i snart 2 uker. Halsbetennelse, virusblemmer i munn som visstnok er veldig smertefullt, feberkramper, snørrete og nå tror jeg hun plages av varmen også. Gråter nesten hele dagen, eller jammrer - ikke tårer, spiser ikke noe særlig og er våken om nettene. Samboer har eksamenstid og jeg jobber 100% - tar livet av oss snart...måtte bare syte litt - er så j.... sliten nå:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5343128-trenger-gode-r%C3%A5d-og-tr%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er jenta di? uff, det er helt forferdelig når de er syke, jeg vet. Gir du stikkpiller? Da får den lille kroppen roet seg ned og hvilt litt ihvertfall, det sa legen min da jeg hadde motforestillinger mot å gi paracet.

Vet ikke helt hva mer jeg skal si, enn at jeg føler med deg, og GOD BEDRING

Takk, hun er snart 1 år. Legen sier jeg trygt kan gi stikkpiller når feberen er over 38. Det går ikke lange tiden før hun er utilpass igjen, men gir ikke mer enn 3 piller i døgnet....Men nå er blemmene i munnen mye bedre, men varmen i tillegg gjør ikke saken noe bedre. Noen flere som har små som plages av varmen? Bor i Oslo jeg da...

Ja, gikk innom et shoppingsenter med aircondition på hjemveien i dag...for å kjøle ned barnet... Ahhhh... Her i Kiel er det 32 grader i skyggen i dag.

Husk at det er lov å rotere paracet og ibuprofen. Da gir du annenhver, med tre timers mellomrom, slik at ibuprofenen er den siste før leggetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...