Gå til innhold

Dumme meg, måtte teste i ettermiddag...

Anbefalte innlegg

på dag 10 etter EL om sprøyta ga meg EL etter ca 36 timer.. og den ble negativ med svak skyggestrek.. Uff, disse dumme strekene som gir snev av håp. Umulig å si om den er svaaaaaakt blå eller grå selvfølgelig og selv om jeg har bstemt meg for å ikke teste før lørdag vedder jeg ikke imot om noen sier jeg kommer til å gjøre det i morgen ;D

Den dagen det blir to streker kommer jeg sikkert til å svime av;) Syns forøvrig det er på HØY TID nå! Jeg er veldig ikke tolmodig så storken setter meg på en seriøs prøve her! Tenker mer på testing en å pugge til eksamen, uffameg.. ;)

Fortsetter under...

Hei, det var vel kansje for tidli å teste?? Jeg vil anbefale digital jeg så slipper du å tyde. Og de kan ikke taes før ikm så du kan ikke la deg friste for du vet den ikke funker før :-) Har selv en tndens til å svi av masse tester i dagene før. Så vent noen dager du og test igjen. Lykke til!!

Hei!

Da har jeg testet og den var sur og negativ... Kunne ikke disse testene sett litt mer positivt på tilværelsen? ; ) Hadde ikke så høye forventninger etter at tempen aldri ble høyrere. Den datt lavt ned etter EL-sprøyta og har holdt seg under 36,0 siden da jeg pleier ligge 0,2-0,6 over det etter EL.. Men håpet jo innerst inne selvfølgelig.. Lykke til dere andre da, håper vi får noen positive tester her denne perioden! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...