♥sjiga♥ Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 nå nermer fellesferien seg, og vi bør vel få til teff førdet. håper jeg. jeg kan ikke førstkommende helg--> 16 -18 juni. og heller ikke 22 - 25 juni. noen som har forslag til når vi kan treffes og kose oss. og la skravla gå. :op
sajam Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Hei hei! Tror kanskje onsdag er den eneste dagen jeg kan til uka. Samboeren jobber 24timer i døgnet snart, så eneste dagen jeg med sikkerhet kan si at passer er fredager, for da vet jeg at han er hjemme til normale tider )
04.oktober-overtid Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Hei. Førstkommende helg passer ikke meg heller...og heller ikke onsdag 21. da vil jeg være i Oslo....så dvs det passer 15.,16., 19., 20., 22. og utover i denne måneden.... Ellers alt bra med dere jenter?? Jeg har vært litt "borte" da jeg har hatt store smerter i bekkenet..logget på så vidt en dag og det var alt...har dere hørt noe mer fra de andre i Ringerike som gjerne ville være med på et treff???
♥sjiga♥ Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2006 nei har ikke hørt noe fra de andre i ringerike som også ville vært med enda.
C-millan ) Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Heisann.. Jeg så ikke dette før jeg skreiv på den andre! Jeg kan ikke neste onsdag, men ellers så kan jeg for d meste:-) D hadde vært koslig med et treff snart:-)) Stoor klem:-)
sajam Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Skal vi prøve på et treff siste uka i juni da kanskje, om det passer for de fleste? Var en tur på føden i går kveld vi da, ettersom jeg har besvimt noen ganger nå. Blodtrykket mitt har falt litt til, men ikke sånn at det er nor værre annet enn at jeg er mye svimmel og trøtt. De tok en UL og da, bare for å være på den sikre siden med barnet også. Vesle frøkna lå og sov så søtt atte ) Legene sa det begge to at det var ganske sikkert ei jente som lå der, så da føler jeg det ganske sikkert jeg at det er ei lita frøken ) Ellers da, dere andre går det bra, eller har dere blåst bort?
C-millan ) Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Da kan jeg, kan etter 16.30 tirsdag- fredag! Håper på å få treffe dere... Hvordan er fomen deres? Jeg er i fin form egentlig, bekkenet er litt vrangt innimellom! 12 uker igjen til termin:-) Klemmer:-)
04.oktober-overtid Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Hei jenter...det passer meg også etter ca. 10 dager og utover...altså ikke neste uke, men uka etter hvis det passer de fleste... Alt bra med deg ajas?? Håper det:))
sajam Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Har vært så super heldig at "svigermor" har hjulpet meg utrolig mye denne uka, ellers hadde jeg bare satt meg boms ned for og hylgrine tror jeg. Er jo så uheldig at jeg svimer av 2-3 ganger i løpet av dagen, litt kjedelig da jeg nesten ikke kommer meg opp igjen pga bekkenet. MEN kan jo ikke miste humøret av slikt ) Så lenge sola skinner er ting så mye lettere ) Hvordan går det med bekkenet ditt da 08.oktober? Nå skal jeg glede meg over at det omsider er helg og at samboeren ikke skal på jobb ) Er så deilig når han er hjemme med oss hele dagen ) Dere får ha god helg og nyte det fine været ) HelgeKlem fra meg )))
C-millan ) Skrevet 17. juni 2006 #10 Skrevet 17. juni 2006 Uff da.. Går du til fysioterapaut? Håper d blir bedre med bekkenet etterhvert..! Jeg er veldig heldig jeg, har vondt i bekkenet innimellom da går d nedover i beinet. Plager varmen dere nå? D går greit for meg enda, men jeg håper ikke at aug blir en så varm måned... Håper dere alle sammen får en fin helg, stoor klem:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå