Gå til innhold

Til dere drevne erfarne damer!! (symptomer på bekkenløsning)

Anbefalte innlegg

hei!!

tror jeg holder på å få bekkenløsning. Har hørt at symptomene kan variere litt, hvilke sypmtomer hadde/har dere? blir man sykmeldt uansett hvilken grad man har bekkenløsning,eller må man jobbe allikevel? må bare nevne at jeg går på murgulv hele dagen på jobb....takker så meget for svar:-)

Fortsetter under...

Det er mange symptomer på bekkenløsning. Jeg har merket det som strålinger nedover i venstre ben og at det til tider er vanskelig å flytte bena fremover. Merker også murringer i bekkenområdet generelt dersom jeg f.eks går langt eller feil.

I dette svangerskapet begynte jeg tidlig med forebyggende bassengtrening og det har virkelig hjulpet. Begynte hos fysioterapeut for ca en mnd siden og har nesten ikke hatt plager etter det.

Første svangerskap ble jeg sykmeldt 2,5 uker før jeg skulle ut i permisjon pga bekkenløsning for da var det et stort problem for meg ettersom jeg hadde mye stillesittende arbeid. Nå ble jeg sykmeldt pga null energi, så nå fungerer heldigvis bekkenet ganske bra.

Det er mange som jobber tiden ut selv med bekkenløsning, den kommer jo i mange grader.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...