Mouniq_ *mamma jeg* =) Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Kjære dere! Er det noen som kan gi meg råd? Jeg skal bli mamma i desember for første gang. Gikk fra barnefaren fordi han sparket meg i magen og slo endel. Han endrer mening fra dag til dag, en dag gleder han seg til barnet kommer, andre dager truer han meg med å ta fra meg barnet, banke meg osv. Jeg er veldig redd han må jeg innrømme. Hva bør jeg gjøre? Skal jeg tilgi han for det han har gjort? Er redd for at han kommer til å gjøre meg eller vårt ufødte barn noe. Hva når barnet kommer og samværsrett? Kjære dere, noen som kan hjelpe en gråtende og svært fortvilet "snartmamma" ? Mvh Karoline.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Gå til politiet og anmeld han. snakk med noen som kan noe om sånne saker. du kan jo foreksempel nekte han og møte barne hvis ikke han får hjelp for problemene sine. det værste du kan gjøre er og dra tilbake til han. Gjør du det viser du bare at han ikke er farlig (noe han er når han slår). å du taper masse på det. jeg ville nok ringt legevakta og sakt han slo meg i magen og at du er gravid og er redd for skade på forstert. de tar deg inn med en gang og du får også da "bevist" at det ikke er noe du fant på i etter tid for og holde han unna. har ikke vært i din situasjon men det er det jeg syns hører mest logisk ut. lykke til og husk at det ordner seg for snille jenter.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Kjære deg det du opplever er kjempe vondt. Har vært med en mann som har både truet og vært voldelig mot meg på flere måter. I begynnelsen ville jeg ikke gå i fra han fordi jeg var trodde jeg elsket han, etter hvert som tiden gikk turte jeg ikke fordi jeg var sikker på at han skulle drepe meg. Sånne mennesker kan man ikke forandre, vil man ha et godt liv må man holde seg borte.(man forstår det når det har gått en stund) Desuten er dere sammen vet man aldrig om barnevernet bir innblandet. Kjære deg det vil du ikke for deg eller barnet ditt.! Hold deg langt unna, tenk om han skulle legge en hånd på ungen din. Foreldre skal ikke være til stede for en hver pris. Kansje du kan ringe med en telefon med hemmelig nr til barnevernet og spørre hva du kan gjøre.Ting vil ordne seg, men ta tiden til hjelp. Tenk på barnet ditt. har du det vondt har barnet vondt. Klem
Mamsen86 Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Vet du hva? Skal si som alle andre; KOM DEG VEKK!!! Selv var jeg sammen med en fyr i et år som slo meg ganske mye, han tok all min selvtillit og all min styrke, brukte alle svakhetene mine mot meg! Etter hvert følte jeg at jeg ikke hadde noen, så jeg klarte ikke å gå fra han.. Og forsatt, to-tre år etter så sliter jeg noe helt med selvtilliten min! Aldri finn på å tilgi han, det blir en svakhet du kommer til å slite med i mange, mange, mange, mange år!! Dere har at på til et barn å tenke på, kjære deg!! Kom deg vekk før det er for sent! Og er du redd han, anmeld han! Vet at det er enkelt å si.. Men har opplevd noe i samme kategori som deg.. Du må bare vise han at du er sterk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå