♥Spirevipp♥ Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Er dette et godt tegn? Kan jeg bare nevne det at jeg HATER sykehuskøer!!! Skulle på GU i dag, men var så veldig lang ventetid at jeg ikke fikk tatt undersøkelsen før jeg MÅTTE være på jobb. (ulemper med å være den eneste vikaren) Må prøve å få ny time på torsdag, da har jeg fri og kan vente hele dagen!!! Håper ikke det er noe galt med den lille! Dette er 2. dagen jeg blør....og klarer ikke være å være engstelig! Var ei på bli gravid siden som sa at 25% av alle gravide opplever å blø i svangerskapet. 90% av disse går det bra med!!! Håper dette gjelder meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Lykke til, håper alt er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellus Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Mange blør jo... men jeg hadde ikke klart å vente helt til torsdag.. Ville dratt på legevakta å tatt en UL der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå