Gå til innhold

Hvorfor må tiden gå så inn i granskauen sakte!!??

Anbefalte innlegg

Tror snart jeg blir steike sprø!!!

Hvorfor skal det ta en evighet før en får bekreftet om en er blitt gravid eller ei da!!!??

Blir jo så skitlei av å gå og kjenne etter alt mulig, innbille meg alt mulig, og håååååååpe!!!

Er fortsatt veldig øm i puppene, og kjenner av og til litt murring i nedre del av magen. Men det er alt!

Står og studerer puppene i speilet på badet... og tror i det ene øyeblikket at de er blitt større, og i det neste ser jeg jo at de ikke er blitt det... selvfølgelig... Det er jo minst en uke til tanta skal (ikke) komme..!

Trykker og klemmer på de ut i ett, og er livredd for at ømheten har gått bort! Det er jo typisk ett par dager før TR, og da blir jeg i alle fall desperat!

Nei, jeg syns vi skal utvide dette kølappsystemet vårt! Det må jo gå an å ekspedere flere samtidig??!!

Fortsetter under...

Jeg er enig i det ia69..

Må jo gå ann å få denne ekpederingen mere kundevennlig?

Flere fornøyde "kunder" må jo være et mål innenfor rimelighetens grenser..

Håper du finner noe å fordrive både tiden og tanten med...C";)

En positiv test må være en pangstart på ferien.

Lykke til klem fra vilsågjerne...:)

Uff så kjipt det er å vente sånn! Skulle kunne gå an å teste rett etter el.

Jeg har inntatt den holdningen nå at gå're, så går'e......

Orker ikke styre sånn oppi hue mitt, man blir jo helt ravende gal!

Har hatt et rart tantebesøk denne gangen, da hun endelig kom, får man si. Mye vondere enn vanlig, og hun avsluttet med å legge igjen en sånn brunlig greie som varte noen dager, æsj ekkelt. Sånn har aldri jeg hatt før. Og så har jeg vonde pupper jeg og, hatt det siden før tante kom, sånne ømme kuler på siden liksom......

Kanskje hele systemet har brutt sammen pga pergo, ikke vet jeg.

Men kjære ia, du får bare holde ut, håper så inderlig du kan inkassere seier snart!

Stor klem

Kunne nesten ha trodd at du har hatt en tidlig sa, men du fikk vel bare negative tester..?

Men man kan kanskje ha det likevel..?

Men pergoen kan vel også tukle det litt til for kroppen..

Du kommer sikkert sterkt tilbake denne gangen horatio!

Det bestemmer jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...