Gå til innhold

trøtt, trøtt...nevnte jeg at jeg var trøtt???


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Er nå 11 + 1......Har vært trøtt hele tiden, men når skal dette ende..?

Kan bare legge meg rett ned jeg og....zzzzzzzz......

Har sovet to ganger på sofaen siden jeg kom hjem klokka ett...

Jaaaada...etter tre mnd så skulle man være så våken og trallala...men neida...like trøtt som før jeg...om ikke enda trøttere...

Trente for første gang i går jeg, etter operasjonen 15 mai...1 time spinning...da var det rett hjem, litt mat, i dusjen og på sofaen...zzzzz.

Noen fler som er trøtte hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa!!! Jeg er!! Føler meg som en Zombie. Var sånn med 1.mann også, sov og sov og sov. Men ble helt hyper da jeg var ca 15-16 uker på vei, så det kan hende du "våkner" snart du også! Husker ikke om jeg var like bedøvd da jeg skulle ha 2.mann, men nå er jeg nærmest i prekoma. Kan like gjerne legge emg samtidig med ungene, for jeg sovner på sofaen likevel. Starter på uke6 i dag, så jeg har sannsynligvis en søvning sommer foran meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er utrolig trøtt jeg og!!!! kan sove omtrent hvor som helst.. trøtt har jeg vert hele tiden, er 11+2 i dag, men trodde jeg hadde unngått de fleste andre plagene, men nå i tolvte uken komm kvalmen.. får håpe den ikke varer så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,ja, ja Jeg trøtt,slapp og sliten konstant og i tillegg kvalm og har ekkel smak i munnen hele tiden

.Jeg er bare 7+0 idag så jeg må vel holde ut med dette en stund til=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne også, jeg!! ;o) Hehe!

 

Jeg syns ikke jeg gjør noe annet enn å sove jeg, heller!

 

Jeg fant ut at jeg har sovet hele 50 timer siden lørdag kveld! Altså: 50 timer av ca 85! DET er mye søvn, det...

 

Uff! Er det noen andre som har det sånn, eller??? Føler meg jo helt zombie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...