Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Vi meldte småen inn til jul, og kunne da velge velkomstbøker vi fikk gratis. Det var kjempeflotte bøker jeg måtte betalt ca 1000 kroner for hvis jeg hadde kjøpt dem på f.eks. bokkilden (Jada, jeg innrømmer det. Jeg sjekket ut prisene før jeg bestilte for å få mest ut av det.) Bare et tips til leseglade mammaer her inne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Vi har faktisk akkurat meldt oss ut, hehe. Meldte henne inn da hun var et par mnd og fikk tilsendt "abonnements-pakkene". Har også vært medlem av Barnas Egen Bokklubb (blæh) men den syns jeg ikke noe om. Fant ut at Go'boken var den vi var mest fornøyd med bøkene i så den er den som gjenstår ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 nei, er ikke med i noen bokklubber for øyeblikket..melde oss ut av go`boken for noen mnd siden. Snuppa har ikke interessert seg for bøker før nå nylig. Dessuten elsker jeg å shoppe, så jeg kommer til å handle bøker manuelt fremover.. -hvis ikke det er et SUPERGODT innmeldingstilbud..hehe.... kan ikke motstå gode tilbud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå