Gå til innhold

Juni: Gull i magen:-) KS 14. juni


Petronella♡mor til to

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske deg masse lykke til i morgen. Det er ikke noe å grue seg for, du kan bare glede deg over at du på formiddagen i morgen har prinsessa di i armene :o))

 

(blir nesten litt misunnelig, selv om jeg nettopp har vært der selv - det er liksom bare en sånn utrolig herlig følelse når det hele er over og du kan holde barnet)

 

Venter spent på å høre fra deg igjen, ta tiden du trenger på sykehuset og pass på at du er konfortabel med amming og alt annet før du begir deg hjemover, det gjør hjemkomsten mye hyggeligere og enklere for dere!

 

Klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

 

Bare lurer på hvordan det har gått med dere jeg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. La akkurat inn et innlegg om at jeg har kommet hjem:-) Alt gikk kjempefint med ks. Ikke avskrekkende i d hele tatt. Var på beina samme kveld, og i dusjen neste morgen. sluttet helt med smertestillende etter tre dager. Fikk ha Mathea hos meg både på operasjonsstua og på oppvåkningen. Litt problemer med ammingen på sykehuset. Fikk skikkelig spreng, og puppene ble for harde for vesla. Endte med at jeg måtte bruke brystskjold. Var skeptisk til d, men alle på sykehuset mente d ikke var noe nederlag. Da vi kom hjem prøvde vi uten, og har nå kastet skjolda:-)

 

Måtte være på Ahus i seks (!) dager. Sjulle ha reist hjem på søndagen, men i stedenfor ble d lysbehandling på Mathea. Men var skummelt stille på S-12 den helga, så hadde tomannsrom helt for meg selv de to siste nettene. Fikk også ha Mathea inne hos meg da hun lå i lys.

 

Er veldig fornøyd med Ahus jeg. Veldig hyggelige de som jobber der (bortsett fra noen nattvakter...)

 

Nå skal vi bare kose oss:-) Håper d går bra med deg og lille Alexander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Venninna mi lå på S-12 noen dager sammen med deg. Hun er høy, med lyst halvlangt hår. Hun fikk Philip natt til torsdag, han var 4550g og 54 cm lang, ingen liten kar det der... Besøkte henne på fredagen :o)

 

Jeg var også veldig fornøyd med Ahus (bodde på N-10) og har bare godt å si videre dersom andre spør :o)

 

Lykke til videre med frøkna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...