Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Fister veldig. Tenk å høre hjertelyden til babyen hjemme. Tror den koster rundt 1200kr Noen som skal kjøpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Heisann. Jeg bestilte meg min på søndag og går nå bare å venter i spenning:)!! Syntes den var litt dyr, men hører så mange si den virkelig er verdt pengene så da tok jeg sjansen:) Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Går jo sikkert an å høre med de inne på 3.trimester om det er noen som vil selge sin. På slutten når de kjenner mye spark og bevegelse er det nesten ingen som bruker den lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 Nei, det syns jeg var for mye penger.... For så kort tid... Hører lyden tidsnok hos legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå