Gå til innhold

Kanskje dere kan fortelle meg, hva gjør jeg med han?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner virkelig og lure på hva vi gjør sammen? Er det jenat vår som holder oss sammen eller er det bare frykten for og være alene? Kanskje dere kan hjelep meg litt...

Jeg vet jeg elsker han, men har gjør meg gal rett og slett.

Folk sier at slik har alle det, men jeg kan ikek fatte og begripe at ALLE dere har det slikt...

Jeg irriterere meg over at han må støvsuge opptil flere ganger om dagen, og så etter på klage over at jeg aldri støvsuger...Ok, når skal jeg støvsuge? Det er aldri behov for det.

Jeg irriterer meg over at han alltid skal støvsuge når vi har gjester. Jeg syns det er flaut og uhøfflig oven for gjestene våre. De må jo bli livredde for og søle. Ikke rart vi skjelden har besøk.

Jeg irriterer meg over at han hele tiden spør meg om ting og ikke gidder og høre etter om jeg svarer, for han er alt for opptatt med og gjøre andre ting.

Jeg irriterer meg over at han forteller andre mennesker at han gir meg ditt og han gir meg datt og så skjer det ikke... men når jeg kjøper klær til han, eller tar han med til frisøren får jeg ikke lov til go si at jeg spanderte...Og hvorfor gir han meg ikke de tingene han skryter til andre at han gjør.

Jeg irriterer meg over at han klager over at jeg er sur hele tiden, når jeg ikke blir sur før jeg har svart han på det samme spørsmålet 3 ganger og han fortsatt ikke hørt hva jeg sa og så slenger med leppa å du ers ås ur hele tiden. Finnes det noe mer frustrerende en folk som skal fortelle deg hva slags humør du er i hele tiden?

Jeg irriterer meg over at dette irriterere meg.

Jeg irritere meg over at han aldri kan få nok, hvis jeg først tar han med på shopping er det liksom ikke noek da må han bare ha mer og mer og mer. Og hvis han først skal ut med gutta en dag da må han plutselig alle dagene den månden.

Jeg irriterer meg over at han aldri står opp med jenta vår. Hvorfor kan aldri jeg sove lenge?

Jeg irriterer meg over at alt som skjer på internett skal være så forbaska hemmelig. Og hvorfor det er så vanskelig og innrømme hvor alle jentene på msn kommer fra. Jeg vet ikke er ikke ett gyldig svar for jeg vet at han vet.

Jeg irriterer meg over at han alltid skal flytte rundt på ting i leiligheten, selv om jeg sier jeg liker det akuratt dr det er, jeg vil slå meg til ro med noe og ikke flytte rundt på en soffa annen hver måned. Vi leiler en 60 km leilighet...

Jeg irriterer meg over at for at jeg skal kunne kjøpe meg noe må han få noen først,

Jeg irriterer meg over at han velger og være pappa når det passer han

Jeg irriterer meg over at han Forlanger at jeg lager mat til han, men han aldri gidder og smøre en skive til meg når han smører til seg selv.

Jeg irriterer meg over at han må sette seg på datan når han har gjester og jeg føler at jeg må underholde de....

ååååå dte var godt og få ut. Jeg lurere virkelig på hva jeg gjør med han. Jeg elsker han virkleig men jeg blir GAL..... Føøer jeg ikke blir klok på noen eller noen og dette tærer mer og mer på meg. Jeg vil liksom ikke flytte fra han heller. Tenk på jenat vår hun elsker pappan sin virkelig og han er en fantastisk pappa for henne!

kan noen komme med noen trøstende ord vær så snill....

Fortsetter under...

Fy søren... om gubben min hadde vært slik, hadde han ikke vært hos meg lenge nei... Eller, rettere sagt; jeg hadde ikke giddi å vært hos han så lenge!

Nei vet du hva...

Gi han et ultimatum. Viss han ikke skjørper seg snart, så gidder du ikke mer...

Jeg hadde iallefal ikke holdt ut lenge!

Lykke til iallefal!

Enige i at alle har det ikke slik, og stakkars deg, det går ikke an å leve slik.

Men, har du snakket med han om det? Da mener jeg snakker om det, ikke bare anklager han. Får hører hvorfor han føler han MÅ støvsuger hele tida - synes han f.eks at det virkelig er skitten, eller er det for å gjør et poeng av han du har ikke gjort det?? Fortell han hvordan du føle og hvordan han får deg til å føler når han gjøre det og det.

Som du sier du er veldig glad i han og vil være sammen med han, må være verdt å gjøre litt innsats.

Ikke mening å preker, men det virker som situasjonen din er uholdbare for deg og da må man gjøre noe.....ingenting endres av seg selv!

Lykke til

Ja jeg har snakket med han om det og akuratt det med støvsugingen er det flere som har sagt at sånn er han bare. Men jeg vet liksom ikke, rett etter at jeg skrev dette kom jeg bare på maaange maaange ting til som iriterte meg....

Men jeg blir liksom ikke klok på meg selv heller da, hvordan kan jeg elske en person så høyt og ønske og være sammen med han (vi har snakket om og gifte oss) når det er så mange ting som bare går meg på nærvene....Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan det er mulig...

Ååååå som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre..

Annonse

Ikke noe koselig når en går rundt å irriterer seg over den andre.. jeg kjenner meg så godt igjen... Jeg føler mange ganger at det er kommunikasjonen som svikter. En kan liksom prate sammen om problemene, men samtidig skjer det ingen forbedringer... HAr dere det sånn??

Når en har barn sammen, tenker jeg at en skal prøve alt som en går til det skrittet å avslutte forholdet...Tru om han skjøønner hvordan du har det? HAr du noen ganger fortalt det til han, at du holder å slite deg ut fordi du irriterer deg over han hele tiden? KAnskje han ikke har skjønt hvor vanskelig du har det. Er han villig til å prøve å endre på noe?

Føler så med deg.. Synes ikke det er riktig av han at han f.eks skal avgjøre når han skal være pappa... Her i gården er det samme problem.. egoistisk!! Å, kjenner at jeg også blir irritert..

Jeg har sagt det til han mange ganger. Jeg har tatt det opp på en pen og rolig voksen måte, jeg har skreket det til han når han har dratt meg til det yterset, ja det jeg prøver og si er at han VET det....Vet det veldig godt...

Som feks han elsker opg mobbe erte meg, jeg hater det og blir sur. Stopper det han? Nei over hode ikke. Hna vet hvordan det funker veldig godt. Han vet jeg hater at han erter meg, han vet jeg blir drit sur og furt når han gjør det. Han erter meg jeg blir sur, han klager så over at jeg er sur og at jeg bare krangler med han...Hallo jeg ser ikke logikken lenger. Hvorfor gjør han det nåpr han vet jeg blir sur. Jeg har prøvd og ikke bry meg om det, det funker ikke når han gjør det maaange ganger daglig....

Jeg skjønner liksom ikke hva han tenker med, jammen om jeg skjønner hva han gjør med meg. Jeg har sagt til han at jeg blir sliten av dette, av at han holder på på den måten. Jeg blir sliten og lei. det hjelper ikke han forsetter. Hva mer kan jeg gjøre. Jeg føler han tar bort gnisten min....når han er slik...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...