Gå til innhold

Mista matlysten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 6 +2 og har de siste dagene mistet fullstendig matlysten i tillegg til at jeg føler meg uvel. Er litt bekymret, med tanke på at jeg er ganske så tynn i utgangspunktet. Andre som har det sånn med matlysten? Noen som kan anbefale noe apetittvekkende? Får i meg litt frukt...men har egentlig ikke lyst på :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du. Jeg tror jeg er ca 6 + 2 dager pa vei jeg ogsa. skal til lege idag haaper de kan finne ut av det for sikkert.

I nesten halvannen uke naa har jeg vart mega kvalm fra tid til annen og jeg har NULL matlyst. Jeg kjenner det vrir seg i magen bare jeg ser mat. Jeg har ikke lyst paa noen ting, selv naar kvalmen ikke er saa ille. skikkelig slitsomt, tanken paa mat gjor meg kvalm og uvel.

Jeg prover aa faa i meg noe mat naar jeg kjenner kvalmen komme og jeg spiser som regel da en liten frukt. det er ikke fristende for meg i utgangspunktet heller, men det hjelper til en viss grad. Jeg maa spise noe som er syrlig da, harde plommer eller nektariner. det hjelper for meg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg er 11+0 og har hatt de slik siden jeg var 5+0. Jeg har det mann kalle null mat lyst jeg også. jeg har ikke lyst på middag, klarer ikke å tenke på noe mat, da blir jeg kvalm. Det jeg har gjort er å tygge en del på noen "lette" kjekks, youghurt eller hva som helst annet. jeg spiser nesten ingenting hver gang jeg spiser, men passer på å spise MANGE SMÅ måltider. jeg gjør også som du, spiser frukt. Ellers er det viktig at du ikke går for lenge uten mat, da blir man berre verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

Kjenner meg igjen i det du skriver. Prøv med grønne syrlige epler. Det hjalp for meg. Er nå 11+1 og kvalmen har nesten gitt seg. Yogurt hjelper også litt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...