Gå til innhold

Hva tenker dere om Amanda? Er det fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fint, men er ikke helt sikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det veldig godt... mulig fordi jeg kjenner en jente som heter det og som er helt nydelig..

Skrevet

Jeg er også litt usikker. Det er egentlig helt fint, men samtidig er det noe rart med det... Amanda får meg til å tenke på amerikansk såpeopera, kan være et Dynastiet eller Falcon Crest minne fra barndommen...

Men den linken vil neppe hennes jevnaldrende trekke, så bare kall jenta Amanda du :-)

Skrevet

Jeg syns det er fint!

Skrevet

Fint, men for vanlig!

Kjenner ALT for mange Amanda...

Skrevet

Liker det ikke. Vet ikke helt hvorfor... er litt jålete på en måte. Ser for meg ei skikkelig arrogant jente...

Skrevet

Jeg liker Amanda veldig godt. Er ikke så vanlig her jeg bor. Vet bare om ei jente på 14 som heter det.

Skrevet

Fint, synes jeg. Sjekk hvor mange som heter det, og finn et annet hvis det er veldig popuært.....

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint :o)

Skrevet

Jeg synes Amanda er nydelig, men ville slitt selv med å gi det navnet til en datter. Det kan ha årsak i at jeg selv likte det så godt en gang at jeg navnet hesten min for det... ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tja... ikke helt overbevist! Det er ikke stygt altså, men tenker nok amanda-prisen automatisk...

Skrevet

Amanda er nydelig! Det stod mellom Amanda og Auorora når jeg fikk datteren min. Vi valgte Aurora fordi det passet bedre til de andre navnene i familien, men Amanda er kjempefint!

Skrevet

jeg har alltid sagt at jeg skal kalle datteren min amanda, men selfølgelig fant jeg meg en gubbe, som har en datter som heter det. å da er jeg enig med anonym, at aurora er et fint alternativ..

amanda er en nydelig navn:)

Skrevet

Jeg tenker på sangen om "Amanda i fra Haugesund". Det handler om en dame som har "deilige barmer".

Synes det er et sjarmerende navn.

Skrevet

Liker Amanda kjempegodt.. hadde det på min liste sist =)

Skrevet

Amanda er et nydelig navn. Passelig søtt og passelig spesielt.:)

• 3 år senere...
Skrevet

jeg har vurdert det selv, men mannen la ned veto ;) jeg liker så godt sangen "Amanda" av Boston, det var nok derfor jeg vurderte det, hehe.

Skrevet

Utrolig gammel tråd, men kan jo svare for det :) Amanda er nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...