Gå til innhold

hjelp..holder på bli gal.. noen som har råd?

Anbefalte innlegg

har 2cm åpning og får hver dag perioder med rier men de avtar og får aldri skikkelig tak. det er veldig slitsomt.har en datter på 3 som eg skal ta meg av ved siden av og føler meg egentlig bare så sliten at eg tror eg skal bli gal... har bare lyst å grine...har 27 dager igjen til termin. og vet d er bra den er inne ennå men d er så slitsomt og deprimerende...nesten bedre om den kommer ut og blir ferdig med det.

noen andre som har d sånn..? eller noe som har noen råd?

lei av vondt :(

Fortsetter under...

Ja, jeg har det på samme måte. Har holdt på sånn mer eller mindre i 4 uker. Har termin til søndag og begynner nesten å grine bare av tanken på å gå over den datoen...

Er så mentalt sliten at halvparten kunne vært nok kjenner jeg :o(

Regner med at det er verdt det når snuppa ligger i armene mine, men må innrømme at jeg sliter med å holde motet oppe.

Har du ingen som kan hjelpe deg hjemme? Send datteren din til besteforeldrene eller l., kjøp en ny bok eller en bunke blader, ta et bad, gå til frisøren, ta hudpleie, gå i svømmehallen eller bare legg deg på sofaen en hel dag med en bunke videoer/dvd'er---- ! Synes det høres ut som du trenger litt avlastning og tid for deg selv til å hente deg inn igjen.

eg og faren er ikke sammen. han hjelper til så mye han kan. men er mest d at d går litt ut over d psykiske, for kroppen jobber moten fødsel hele tiden men setter den ikkje helt igang.så blir sliten av å ikkjevite eller å vente rettere sagt. har vært mye sjuk med to lungebetennelser på en mnd. så vil eg så gjerne være mest mulig med datteren min også.

trenger sikkert bare å syte litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...