Gå til innhold

gleder dere bare? eller gruer dere og?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Tror det er veldig normalt å føle det sånn. Jeg har det likedan, gleder meg selvfølgelig masse, men gruer meg også en hel del over stort og smått. Hadde nesten vært verre hvis vi ikke grudde oss litt tror jeg Det er jo en veldig stor ting:) Nå i begynnelsen er det jo masse bekymringer om alt er bra med den lille i tillegg. Vet ikke hvor langt du er på vei jeg men jeg går over til 2.tri i morgen.

Lykke til iallefall, du vil nok klare deg helt bra:)

Klem

Maa si jeg baade gruer og gleder meg!! Gleder meg masse til alt det koselige det er med aa ha et barn, men gruer meg til f0dselen og uroer meg stadig om ungen er frisk osv.. I tillegg er det 0konomien som ikke er helt paa topp siden jeg bare er 20 og student.. Saa ja, det er nok helt normalt aa faa litt hetta en gang i bland, og som ogsaa ble sagt av Kristin tror jeg at det hadde vert verre hvis vi ikke grudde oss litt :)

Masse lykke til hvertfall!

Hehe...har ønsket meg barn kjempelenge, men når plutselig testen var positiv og jeg nå er gravid så føles det også veldig rart. Ble veldig glad, men også litt redd. Det er jo så nytt og det er så mye jeg ikke vet. Et barn er jo et kjempestort ansvar for resten av livet. Uansett, dette har jo mange gjort før oss så vi klarer det nok helt fint vi også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...