Gå til innhold

Har noen av dere opplevd at legen har tatt feil av kjønn, på ul?

Moon and starlight

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første ul jeg var på, etter ordinær ul, mente legen at det kunne være jente siden han ikke så noe "utstyr". Men ul maskina var dårlig og han sa sjøl at gutter kunne gjømme sakene sine.

Neste ul med bra maskin var han ikke i tvil engang. Tut og baller, tydelig en gutt.

Dette har blitt bekreftet på senere ul.

På ordinær ul ville ikke jm se etter engang, men det er jo lettere å se kjønnet på ul utover i svangerskapet.

Da jeg skulle ha nr 2, fikk jeg vite at det var ei jente. Jeg handlet mye rosa, da jeg hadde gutt fra før. Men en uke før fødsel, var jeg på ny ul, og da fikk jeg vite at det var gutt. Da måtte jeg hjem å vaske opp alle gutteklærne, å pakke bort jente-klærne. Men gutten var velskapt, og det er det viktigste.

Hilsen ei som venter gutt nr 3.

En venninne av meg fikk hele tiden høre, på alle ul'er at hun ventet jente. Til og med på ul'en før keisersnittet tre uker på overtid. Hadde full narkose og da hun våknet sa sykepleieren:"gratulerer med en nydelig gutt!!!!" Trur du venninna mi lurte!?!

Annonse

har ikke hørt om feil kjønn på baby. men svigermora mi fikk beskjed om at hun ventet et pike barn. Hun var til flere ultralyd undersøkelser da hun gikk gravid. hun ble satt i gang 2 uker før termin p.g.a svangerskaps forgiftning og etter piken var ute . fikk hun beskjed om at det var en til der. Og vops var hun blitt tvilling mamma:) det må være sjokk det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...