Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Eg synest eg ser deg der eg..På skulebenken.Og veit du,me får til det meste me vil her i livet..Men no skal eg sjå på deg eg.

Ja eg fekk opp at du begynner på skulen,og dermed får drømmen din oppfylt.Set nok på skulebenken både du og eg då..Krysse fingrene for at dette stemmer.Masse lykke til.Klem

Det ser fortsatt ut som at du blir gravid når du starter skulen.Søk i lånekassen,då får du både stipend,og lån omgjort til stipend etter fødsel.Fekk mykje eg når eg fekk fireåringen min når eg gjekk på spl for fem år sidan.Klem

Annonse

Tusen takk nattinatt..:-) det skal jeg huske på....håper jeg klarer og gjennom føre året da selv om jeg blir gravid..kan du se noe om det??

Og hvordan kommer det til og gå med meg og mannen min?? Vi har hatt ei vanskelig tid i det siste..vil ting ordne seg nå når vi flytter???

Han 120474

jeg 070875

Ikke så enkelt da jeg har en annen mann i tankene....070877..tror han bare vil være en god venn...??

Hei

Skuleåret blir gjennomført av deg ja om du blir gravid.Ser ut som at ting vil løsne mellom deg og mannen din etterkvart.Ikkje enda heilt.Får ikkje så godt opp noko svar ang denne andre.Men det ser ikkje ut som at han tenker på deg som meir enn ein venn nei.Masse lykke til.Prøv om du og mannen din kan få snakka ut litt om ting.Sjølv om mannfolk kan være elendige på det området.Trur ikkje alltid dei veit kva dei skal sei.Klem

Hei

Det var gått og høre at alt ordner seg..men jeg ble spådd tidligere her inne(ikke av deg) at jeg og mannen skulle flytte fra hverandre og at jeg skulle bli sammen med denne vennen min på slutten av året og at vi skulle få et barn sammen i 2009..ser du noe av dette?? Må vel innrømme at det er dette som gjør meg ganske så forvirra om dagen..

Nei mannfolk er ikke altid like enkle og snakke med..det skal være sikkert og vist..hehe..

Ønsker deg også lykketil på skolebenken:-)

Hei

Sats på mannen din du.Føler han er veldig glad i deg.Og han var nok veldig glad når han ringte og fortalte om leiligheta.Eg trur dette kan være starten på ein ny epoke i livet deres.Motgang kan trass alt gjere forholdet sterkere.Og eg føler at han nok ville ha sagt,og åpna seg mykje meir enn det han gjer,men har problemer med dette.Observer om han viser deg det(at han er glad i deg)med ting han gjer?

Dette eg no har sagt,følte eg så sterkt på at eg berre måtte få sei det til deg.Kan det stemme noko av dette med tanke på mannen din?prøv å imøtekomme kvarandre på ein meir var,og oppmerksom måte ei stund framover no.Sjå kvarandre på nytt.Me blir så vant med kvarandre,at me nesten ikkje ser den andre lenger.Ønsker dere alt godt,og lykke til videre.Eg trur ting vil ordne seg eg.Stor klem

Hei du..

ja det kan nok stemme det du ser og føler...han er en del reservert fordi han hvet hva jeg har gjort i mot han og føler for han andre mannen...men mannen min har tillgit meg for alt sammen..og likevel så går jeg på en smell og gjør det en gang til:-* uff a meg....mannen min er kjempeflink til og vise at han er glad i meg på alle måter..en person med en hærlig utstråling og personlighet og jeg er veldig glad i han..var hos denne "vennen min" i kveld og skulle vel ikke vært der..men men...

Jeg får starte med blanke ark og ikke strø mere salt i såret en det jeg alt har gjort...og håpe på at alt vil rette seg nå som vi har fått leilighet osv..men samtidig så føler jeg at mine venner vil se på meg som utrolig dum og merkelig vist jeg blir med fordi jeg er så usikker....jeg har lært at man skal følge hjerte sitt og det er det jeg prøver på..en del av meg vil bli med mannen min..og den andre delen vil være igjen her for og utforske mere på denne mystiske mannen...men jeg blir bare såret har jeg funnet ut selv om vi har en veldig god tone...dette her ble litt langt..men håper du fikk svar på noe av det du lurte på?? og kanskje du kan lese meg/oss bedre nå??

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...