Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg,er redd jenta mi ikke får i seg nok væske(samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Jeg har en jentepå 5 mnd,hun får to måltid med grøt,ellers ammer jeg og gir litt erstatning hvis jeg ikke har nok melk..Prøver å gi henne llitt vann,men det er ikke mye jeg får i henne..I går og i dag har det hvert lite tiss i bleia...Får hun forlite væske i seg,hva kan jeg gjøre?

Takker for svar(=

Fortsetter under...

Har ikke noe råd, ville bare si at vi er flere.

Snuppa mi er 7 mnd nå, og drikker generelt lite - men nå når det har vært så varmt, så er det ekstremt lite. Bleiene er tørre nesten hele tiden (er nesten sånn at jeg ikke hadde trengt å skifte hvis hun ikke bæsja...)

Jeg pleier, ihvertfall en gang om dagen, å kjøre frukt (melon/pære/eple f.eks.) i stavmikser'n. Det er jo masse væske i frukt, og det vil hun gjerne ha.

Ellers blander jeg litt eplejuice i vannet (75-50% vann og 25-50% juice). Da blir det LITT mer fristende.

Men om det hjelper noe særlig? Jaja, alle monner drar... Men våte bleier kan jeg ikke huske sist vi hadde her...

Har spurt på helsestasjonen og får til svar at "det regulerer hun selv"... Javel...

Det er naturlig at det blir mindre tiss i bleia når de svetter mye. Er ikke sikkert hun får for lite væske for det. Du kan jo smaksette vannet med f.eks. litt sviskesaft. Da kan det hende hun vil ha. Er det helt krise kan du jo sprøyte litt vann rett i munnen hennes med engangssprøyte. Ellers er det sikkert lurt å legge henne til puppen litt oftere enn ellers:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...