Gå til innhold

To :-)

wilfa

Anbefalte innlegg

ja, her hos meg er er det også to i magen - en jente og en gutt tror de det er. Jeg er ny mamma her på denne siden, og ny tvillingmamma. Erfaring har jeg alt fått, for jeg har en flott gutt på to år som nå blir storebror.

Har vært en del inne på denne siden og lest, og fått en del tips og lært av deres erfaringer. Tenkte at nå fikk jeg også være med, hyggelig med litt fellesskap i denne ventetiden. Selv har jeg termin 20 september, og synes det er spennende tider jeg og min lille familie er inne i.

Dagene svinger litt, men det er vel ikke bare hos meg?!?

Fortsetter under...

Hei

Velkommen til disse sidene... Veldig godt å ha andre å "prate" med om tvilling svangerskapet vårt. Jeg syntes man lærer masse av å være med her..

Jeg har to jenter i magen, og har termin 10. november og vi gleder oss utrolig masse. Det er helt ubeskrivelig å vente barn etter å ha prøvd i mange år. Vi er begge 35 år og ingen av oss har barn fra før.

Dagene svinger veldig... ta aldri en god dag for gitt men nyyyyyt den..

Lykke til videre...:)

• 2 uker senere...

Hei igjen!

Takk for hyggelige svar på innlegget mitt. Har vært litt ute av "spill" med virusinfeksjon i nese og hals, samt en toåring med vondt i øret...

Håper på bedre dager, men det sitter godt i kjenner jeg.

Jeg bor i Oslo. Har fått fødeplass på Ahus, og håper å komme inn inngangsdøren i september.... Hi hi.

Kilone raser jammen på nå...

Annonse

Hei!

Velkommen hit!

Jeg har vært inne på sidene og lest lenge, men har vært litt slapp med å skrive selv. Har begynt nå.. :-)

Har selv termin 22 sept, og skal føde på Gjøvik (får føde der fra 22 august, så alt etter det er greit...)

Vi skal ha en gutt og ei jente, og har to jenter (6 & 8 år) og en gutt (1 år) i fra før.

Ser for meg ganske hektiske og begivenhetsrike dager framover

Spennende å følge deg framover. Er formen bra?

:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...