Gå til innhold

Kan spiraler skli ut av kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hormonspiral og tror den har sklidd ut, dette mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er mulig. søsteren min har et resultat av det sovende i vognen som srår på verandaen ..

Skrevet

Merket hun ikke at den skled ut eller noe? Så den ikke i do eller? HUFF, SLUTT OG TULL MED MEG A.......

Skrevet

Sorry, men hun merket det ikke nei. Kroppen støtet den ut av seg selv,.

Men hun hadde veldig vondt i tiden før, og plutselig var det ikke vondt lengre.

Hvis du tror den er ramla ut, kan du jo sjekke om tråden som henger ned er der. Eller få sjekket det hos legen?

Skrevet

skal til lege neste uke og har hatt mye vondt i magen og kjenner ikke trådene........

Skrevet

Vet at noen spiraler kan sette seg feil inni der. sklir opp? Hvis du har mye vondt, så dra på legevakta. Man kan få infeksjon :(

Tror jeg hadde dratt på legevakta for å fått det sjekket opp!!!

Skrevet

takk for svar:) Skal få dette sjekket opp ja...

Skrevet

Hvis du har krampeaktige smerter og feber , så kan det være infeksjon. Legevakta kan jo sjekke, så slipper du å vente så lenge med dette.

Lykke til!!

Fortell hvordan det gikk med deg , om du orker ..

Skrevet

Får se det an, ikke så dårlig men stadig vondt i magen og noe småblødninger. Skal gi deg tilbakemelidng jeg når jeg vet mer;)

Skrevet

Mammaen min hadde også spiral som skled ut fordi hun hadde så sterke menstruasjonsblødninger...

Skrevet

hos meg var en på vei ut, men det ble oppdaga av lege da nesten hele spiralen var nede i skjeden.

En annen spiral snudde seg, og ble liggende på tvers inni livmora. Trådene ble da dratt innover, og gynekologen måtte inni livmora med tang for å få den ut :(

Dra til legen!

Skrevet

Jeg kjenner bare en tråd oppi der... Har det noe å si...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...