har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 jeg teller dager jeg nå! er førstegangs, så dette har jeg aldri vert igjennom før! syns det er kjempespennende!! er rart hvordan man kan kjenne på kroppen at noe kommer til å hende.. har en god dag i dag! men dagen i går var helt pyton!! trodde jeg skulle besvime av varmen flere ganger!!! var liksom ingen sted å gjøre av seg men alt er verdt varmen og tyngden!! begynner å glede meg helt villt til å få se den lille!!! gruer meg selfølgelig til fødselen også.. men på en annen side så er jeg så spent at jeg ikke helt lar redselen slippe til.. jeg tenker sånn at "fødselen må jeg gjennom uansett"! det er hvertfall ingen vei tilbake! hehe.. men noen dager er jeg så redd for om den lille har det bra.. sikkert fordi det hele har blitt så virkelig nå.. at det nermer seg sånn at jeg er ekstra redd for at noe skal gå galt! ikke vet jeg.. kanskje det er andre som føler på samme måte? det er det nok.. jeg syns bare det er helt utrolig å tenke på at jeg snart skal bli mamma hvartfall!! har ventet i mange år!! (jeg ble gravid med prøverør). men nå er det så nært!! helt utrolig rart å tenke på.. vil hvertfall bare ønske alle her masse lykke til!! stor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berta-77 Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei!! termin 28. juli og har mange av de samme tankene som deg. Gruer meg også til fødselen, men som du sier så er det noe man bare må igjennom nå. Lykke til til deg også!!!! Klem tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 13. juni 2006 #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja nå går det kjempefort. Ville bare si at jeg har ei venninne som fikk en gutt med prøverør etter 10 år. Ho sier at ho ikke fikk med seg svangerskapet helt, fordi ha var så bekymmret hele tiden for at noe skulle hende. Noe ho i ettertid fant ut at var helt normalt for prøverør. Så prøv å ikke bekymre deg. Det er ikke lett. Men det skal veldig mye til for at det ikke går bra. Kjempegøy at vi snart har en liten en. Lykke til, til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 ja, nå er det bare 29 dager igjen til min termin 12.juli. Går ut i permisjon og ferie neste uke så da blir det avslapping. Godt og varmt nå og så jeg håper kanskje det vil fortsette iallefall noe av det samme, kanskje med 10 grader mildere Lillegutten min hikker nå og jeg gleder meg for mye til å grue meg til fødselen, men jeg har da mine dager med depping Førstegangs jeg og så vi veit ikke hva vi går til :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har født før så jeg vet hva jeg går til og jeg gruer meg som bare det. Hadde en tøff fødsel sist, men jeg skal ikke komme med noen skremselshistorie. Stortrives som gravid selv om det er fryktelig varmt for tiden. Mannen min har ikke lyst på flere enn to barn, så jeg vil ikke at denne graviditeten skal bli ferdig. Har hatt fine svangerskap og hatt minimalt med plager, så jeg har muligens lyst på tre barn hvis vi kan få det. Nå har jeg null overskudd så jeg har blitt sykmeldt. Koser meg hjemme om dagene, det er deilig. Ei venninne fødte tvillinger i går natt, vi hadde termin ca samtidig. I morgen skal jeg besøke dem på sykehuset, det blir koselig. Vi er priviligerte som kan få gå gravide, jenter. Lykke til alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå