Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt ang. sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Jenta på 6 mnd er snart for stor for bagen, og jeg ønsker meg en trehjuling. Den må kunne legges helt flat i ryggen, kunne monteres begge veier, og helst være så somslig at den kan brukes lenge.. Noen som har anbefalinger? Holder på å bli sprø av leiting på internett.. Takk for alle tips!

Fortsetter under...

Er også på utkikk etter en trehjuling til å erstatte bagvogna. HAr hatt de samme kriteriene som deg, og leita litt rundt på nettet. HAr ikke fått prøvd disse vognene i butikk, men har sett meg ut Teutonia Spirit S3 og Mutsy 3-rider som jeg vil kikke nærmere på. Sjekka ut disse vognene??

Spesielt Mutsyen ser utrolig tøff ut, og kan kjøpes med et sånt ekstra sete med håndtak og masse ekstra plass bak til når barnet blir større...Så kan en velge mellom flere tøffe understell og mange farger på sittedelen.Minuset er at den veier 15 kg, litt tungt...Men vil jo være lettere å trille uansett siden det er trehjuling (har firehjul, men to helt tette foran-gir bedre stabilitet.) Se www.mutsy.nl

Ellers har jeg kikka litt på HArtan Skater, den ene modellen kan brukes begge veier. Finner litt lite info om denne, men har sett på sidene her at den får skryt...

Så er det bebe confort hightrack..Fin vogn, hørt mye bra om den men den er dyr, så jeg droppa den...Selges på www.babykos.no

Så kikka jeg litt på quinny buzz. En utrolig stilig vogn, den kan ikke legges helt flat, men nesten helt ned. Prøve trilla den på butikk, og virka helt ok. Veldig lett å slå opp og igjen. Droppa den pga av framhjulet da vi bor langt utpå landet og trenger en vogn som triller godt også i terreng. Buzzen er mer en bytrille. KAn se den på www.quinny.com

Takk for tips, har sett litt på de vognene du nevnte. Tror jeg har bestemt meg for en Teutonia Y2K, selv om den ikke kan snues begge veier. Det er en luke i kalesjen, slik at men kan se babyen. Ellers virker den bra, stilig også. Skal kjøpe hos Biteringen as, de har salg i juni og sender i oppkrav. Har også vurdert en Qunny freestyle 3xl, men det blir nok Teutoniaen.

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...