Gå til innhold

Noen som har Mutsy vogn??? Er dere fornøyde:? Jeg har lyst på men lurer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte på den ei lita stund, men da jeg prøvde den på butikken syntes jeg den virket litt tung å manøvrere. Selv om det er bevegelige jul på den. Det kan jo være for at jeg ikke er vant det, men syntes likevel vogna var utrolig tung. Tenker da på å få den inn og ut av bil f.eks. Opp trapper....

Jeg har kjøpt den vogna.....er fornøyd. Har tatt noen prøveturer ute med den, og synes den fungerer bra. Det med bevegelige hjul er en tilvenningsgreie som kommer etter hvert. Mannen har testkjørt den rundt i butikken (de må ha trodd han var gal sånn som han holdt på..hehe). Jeg angrer ikke på valget, nå mangler bare babyen...

Jeg har Mutzy vogn og er kjempe fornøyd. Skjønner ikke at de over sier at den er tung og manøvrere, for den må da være den som er enklest å manøvrere av 4 hjulingene! (Har ikke testa 3hjulingen da). Men uansett er vel det litt smak og behag

Det er en utrolig lett vogn (i forhold til de vognene mine venninner har ihvertfall) Veldig grei å få inn og ut av bilen og tar liten plass.

Det er litt natulig demping i den siden hjulene bak ikke er så fast som på andre 4hjulinger og man slipper å smøre dempingen hele tiden (mange vogner som knirker lett synes jeg).

Også genialt at man kan ha stellebaggen eller stelleveska festet bak setet når man begynner å bruke det.

Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at det er så liten bag under vogna.

Må også nevne at jeg har fått utrolig mange komplementer for vogna. Flere jeg vet om som skulle ønske de hadde kjøpt Mutzy fremfor det de valgte :)

Annonse

sikla litt på mutzy først jeg og, men synes kanskje baggen var liten ellers likte jeg den veldig godt. Ett annet alternativ som jeg har kjøpt er Jane Slalom Pro 3-hjuling. Større i bagdelen og veldig fin, men lykke til med Mutzy-en skikkelig stilig vogn :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...