sjettejuli Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 hva bedriver dere tida med? jeg har 23 dager igjen, og holder på med noe hele dagen (vi har flytta inn i nytt hus) rydder, vasker, går med hunden, og andre ting. Hviler dere mye på dagtid?
emil070706*kom*140706 Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 i dag har jeg så vondt i bekkenet at jeg fortsatt ligger i senga og har ingen planer om å reise meg med det første..... i går hadde jeg ikke vondt i hele tatt,,,,,, veldig opp og ned,
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Prøver å finne motivasjon til å få vasket litt her.... Men beina er så ekle å gå på fordi de er så hovne... også er det tungt å gå trappa til 2. etg med alt som skal dit. Begynner å bli litt forsynt nå, av å være så tung i kroppen...
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Hmm, tida mi bruker jeg vel til å gjøre alt det jeg gjorde på en ettermiddag før.. :oP Er en del mer på nettet da, da går timene rimelig kjapt )
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Hei! Tiden går med til å lese, se på tv, og div husarbeid. Kjeder meg ganske mye nå, og håper virkelig det skjer noe snart. Har mange "små-vondter" og orker ikke så mye i denne varmen... Men må liksom holde meg i gang, så jeg henger opp klær, går med søpla, vasker vinduer, stryker osv. Må ta endel hvilepauser på sofaen innimellom, og flyr selvfølgelig på do et par ganger i timen ;-) Føler det er "stille før stormen" nå, og at jeg må tvinge med selv til å ta det rolig og sove nå som jeg har muligheten! Blir nok ikke overskudd på søvn når den lille kommer! 4 dager til termin - BRING IT ON!
olivia71 Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Gjør så lite som mulig, har 15 dager igjen. Leser, sover , hviler, rydder litt i papirer, bimmer litt. Har bekkenløsning, så jeg sparer kreftene til det jeg må gjøre, som hente i barnehage og være mamma.
mamma til prinsen Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 den er meget dårlig nå.. halsbetennelse bekkenløsning og nyresten.. inn og ut av sykehuset.. no vil eg ha babyen UT
Juvena Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 kjeder meg ikke, og gjør heller ikke så mye. litt husarbeid, men minst mulig i denne varmen. Sover utrolig dårlig på nettene så sover en del på dagene og samler krefter til far og barn kommer hjem. Men må si jeg er i fin form selv om jeg føler meg tung og stor. mannen min syns jeg gjør masse her hjemme....
juli-igjen Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Endelig høygravid fra i dag. Har masse jeg skulle ha gjort, men med et litt skranglete bekken begrenser det seg fort. Har to større jenter på 6 og 7 år så dagene flyr uansett.
30 og 3 barnsmor i mai Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 Hadde termin i går, men ser ikke ut som jenta vår vil ut helt ennå. Formen er strålende og det har den vært hele tiden, går på tur, treffer venner på kafè, shopper, vasker hjemme etc. Sliter dog med motivasjonen for å gjøre ting, har energi, men ikke lyst. Er liksom ingenting som er gøy. Vil bare føde jeg nå
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #12 Skrevet 13. juni 2006 Har sju dager igjen. Vasker hus, klipper plen vasker klær, lager mat, passer Jr (skikkelig husmorarbeid). Hviler når Jr. er i barnehagen hvis jeg er dårlig (som er kanskje hver 3. dag). Relativt god form, men sliter litt med nedpress, kramper i låra og kvalme.
Tobarnerfint Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 Vasker klær, rydder, vasker hus når jeg orker hehe. Kjører og henter min 8 åring på aktiviteter, prøver å gå tur med hunden. Enkelte dager gjør jeg rett og slett ingenting. Kommer ann på formen og bekkenet. Men lage middag gjør jeg jo stort sett hver dag, det fortjener gubben etter en laaang dag på jobben:)
Gjest Skrevet 13. juni 2006 #14 Skrevet 13. juni 2006 Jeg er sykmeldt pga null overskudd. Er heldig hvis jeg f.eks får vasket litt tøy og laget middag i løpet av en dag. Har hatt bekkenplager tidligere, men det er nesten borte etter forebyggende bassengtrening og fysioterapi. Har stort sett en liten lur eller to i løpet av dagen. Ellers sover jeg og lillegutt (3år) litt lenger om morgenen nå som jeg er sykmeldt og det er deilig. Har ikke gjort i stand noen ting til babyen enda så jeg må vel snart få fingeren ut å få vasket tøy og rydde klar kommode m.m.
lilleBrumm Skrevet 13. juni 2006 #15 Skrevet 13. juni 2006 Prøver å holde meg mest mulig i ro. Har vondt for å gå. Rydder litt og vasker litt innimellom. Klarer ikke helt å ikke gjøre noe. Sover en del på dagen. Deilig å få hvilt litt når det er helt stille i huset. Og så er jeg litt mer oppegående når mann og barn er hjemme:-) Har en del planer fremover, så har jeg noe å glede meg til: Konsert, sommerfest i barnehagen, 30 årsdag til noen venner. PC'n har totalkræsja her hjemmer, så jeg har (heldigvis?) ikke anledning til å sitte her å bimme hele dagen. Det blir først når min kjære kommer hjem med jobb PC'n sin.
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 13. juni 2006 #16 Skrevet 13. juni 2006 Bortsett fra hevelse i beina så er formen bra. Jeg sitter ikke mye rolig om dagen. Alltid noe å pusle med. Klessvask og husvask. Må jo være fint til bebien kommer. Jeg tar keisersnitt den 28. juni så tiden flyr i fra meg. I dag har jeg vasket babyklær. Tenk så små de er...
Nadine0606 Skrevet 14. juni 2006 #17 Skrevet 14. juni 2006 22 dager igjen! Nå koser jeg meg så godt jeg kan, jeg har ligget på RH i 10 uker og måtte ta det med ro noen uker til hjemme. Men nå kan jeg tusle litt, handle og kose meg med den store flotte magen min. Har vondt i bena siden jeg mistet mye av musklene , men det kommer seg... Stå på jenter,nytt det pene været!
GRAM Skrevet 14. juni 2006 #18 Skrevet 14. juni 2006 slenger meg her selv om jeg ikke er høygravid før i morgen... bekkenproblem,lei,forkjøla,sur,trøtt,giddaløs og ellers så er jeg veldig klar til å få ut den lille.er kommet så langt at jeg gidder ikke å bry meg om jeg får en gutt el jente,bare jeg blir færdig snart. så jeg trenger noen oppmuntrende ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå