Gå til innhold

April: Noen fra Sogn og Fjordane eller Hordaland her?

*Afrodite*

Anbefalte innlegg

Er ganske så ny på klubbsiden, er mest på Skravlesiden jeg.

Er selv fra Sogn og Fjordane og det hadde vært kjekt å få kontakt med noen i nærheten med barn i samme alder.

Jeg er 23 år og bor ikke på fastlandet. Har en gutt som heter Trym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i hordaland, men mer mot grensen til Rogaland. Bor i sveio om du vet hvor det er... er 25 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveio.. Har vel hørt om plassen, men ikke noe mer enn det. Er ikke så veldig geografisk anlagt av meg...

Jeg bor ytterst i Sognefjorden jeg på en liten øy med 800 innbyggere. Jepp ganske ensomt til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan syns det er veldig ensomt her - ikke mange eg kjenner som har barn på samme alder som mi yngste. Men et par av mine venner skal ha nå¨i løped av høsten, men da er LillePia 18 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ganske likt vi to da..

De fleste på min alder er flyttet her fra så det er lite å finne på på ettermiddagene. Er lærling innen kontor, med en fridag i uken. Er ventet å være ferdig til høsten og da har jeg ingen videre planer utenom å prøve å finne en jobb. Trym er hos dagmamma, men vi skal ha ferie i hele juli og i august skal han begynne i barnehage. Sånn det var litt om meg ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk mitt første barn for litt over 8 år siden, elste er født 21 mars og siste 28 mars... (eg er med i april gjengen for eg hadde egentlig termin i april, 2 april)

Har også ei jente som er født i sept 2001. Altså tre barn, mye å gjøre. Meste parten av tiden min gå i å være mamma.

Eg har søkt på noen jobber i år, men eg har ikke lykken med meg. Men en gang så får eg vel napp...

Eg har ikke barnehage plass til noen av barna - så akuratt nå gjør det ikke noe at eg ikke har fått jobb. Så går kanskje hjemme ut året alikevel...

skal bli godt med ferie kan eg tenke meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på jobb igjen i april etter et års perm. Måtte nesten det siden jeg er lærling og snart ferdig. Hadde heller ikke råd til å være hjemme. selv om jeg bare har vært på jobb noen mnd, gleder jeg meg til ferien. Får bare håpe på litt fint veir. Fikk en smakebit i går da, med temp godt 20 grader. Lillemann fikk bade ute i stamp når vi kom til mormor og morfaren hans, gitt om han storkoste seg!!

Ellers har jeg ingen planer for ferien, ganske kjipt egentlig, for jeg har jo lyst å komme meg vekk fra denne øya litt da.. Det blir vel småturer her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vore godt med sommer, me har vore nede på stranda hver dag siden fredag (bare ikke i går) LillePia har fått duppet tærne litt, vasset litt men mer vile hu ikke. Lurte på om me skulle kjøpe badebaseng ti henne nå til helgen...

Ja komme seg bort litt... det skal me snart... for ei helg, men tar alle barna med. Men godt skal det bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har vel en travel hverdag med tre unger. I morgen har vi fri (jepp, sitter her i arbeidstiden, siden det ikke er noe annet å gjøre), så da skal vi slappe av og kose oss. Må forresten få vekk en diger plante som lillemann greidde å rive i gulvet. Har lugget der noen dager nå og godgjort seg, hehe..

Vi ser vel mer til hverandre her inne regner jeg med:) Du er vel litt inne på Skravlesiden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemmer som regel å gå inneom skravle siden, og dei gangene eg har tid til det så svarer eg bare på et par innlegg og så fortere eg meg tilbake til hverdagen...

Men her inne finner du meg støt tog stadig, prøver å stikke innom en gang til dagen. Men det blir av og til litt mer mellom hver gang. I allefall nå når det er sommer og fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...