Gå til innhold

Hva skal jeg ha i vogna til en baby som kommer i august?Har kjøpt teutonia med mykbag.

Anbefalte innlegg

Har ingen peiling på hva jeg skal ha oppi jeg.

Er nok sikkert ganske varmt enda i august.Skal jeg la henne ligge på et laken bare,og et teppe eller en liten dyne over?Eller?

Hva har dere tenkt??

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt Teutonia med mykbag. Tenker jeg ser an været, på fine dager er det deilig med bare teppe. Jeg er livredd for at det skal bli for varmt. Det re mer skummelt enn om de er litt "kalde!". Men, er det vind og surt er det jo mest naturlig å pakke de inn litt mer... Men dyne. Jeg har både voksipose og en litt tynnere sovepose etter 1.ste mann men sparer det til høsten.

Jeg fikk augustbaby for tre år siden. Brukte madrass, laken og lammeskinn. Lammeskinn er varmende på vinteren og kjølende på sommeren.

Får nå tidlig i juli og lurer jo fælt på hva som er best i denne varmen. Men satser på lammeskinn og helseteppe rundt babyen. Selv om det er veldig varmt trenger de jo å bli pakket inn når de er nyfødte. Kanskje du får svar på DiM også?

Jeg har kjøpt soveskinn og skal bare ha det og ett tynt pledd om det er varmt.

Skinnet skal være varmeregulerende så jeg bruker det,og blir det kjølig har jeg en syntetisk dyne pga. allergi kan vi ikke ha dun i huset her.

Høres det greit ut dere som vet?

Fikk sønnen min i november så da var det kaldt og mye lettere å vite...på sommeren da lå han bare på madrass med pledd.

Men har hørt så mye fint om skinn så denne gangen kjøpte jeg det.

Tulla vår får saueskinn å ligge på uansett temperatur i sluttena v august. Så varierer jeg etter været med å legge på tykke eller tynne tepper - eventuelt dyne utover i september.

Elias kom i januar og da var det liksom bare å pakke ham inn i sauskinn og dunpose - deilig det å =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...