Gå til innhold

En uke igjen her i 1.trimester og så spyr jeg!


Mille-k

Anbefalte innlegg

Helt bokstavlig! Er liksom nå kvalmen skal gi seg, men ikke her nei. Etter å ha kjempet mot kvalmen i uker, måtte jeg (iført seaband.. som ikke virker en dritt...) krype til korset idag. Æsj, ekkelt. Skulle ønske de 4 første mnd av svangerskapet gikk myyyye fortere. Vips så hadde man hatt en søt liten mage, ul rett rundt hjørnet og ingen kvalme. Hadde ikke det vært fint?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er akkurat gått over til 2.tri, er 12+2 i dag og spyr enda og er dødskvalm hele tida. Håper det går over snart. Har hørt at noen er kvalm til og med uke 14.

 

Håper det går over snart for oss begge to.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til:

Jo det hadde vært fint om vi ikke merket noe til de 4 første mnd.

Da hadde det jo vært topp!!

 

Leste i et innlegg om en som ikke merket at hun var gravid før hun var 22 uker på vei. - Det er jo luxus. Men selv ville eg visst om det, men kvalmen og det som hører med kunne holdt seg langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist trodde jeg at kvalmen hadde gitt seg før ul.. men gjett hvem som spydde like etter ul i uke 19, joda, meg det. Men da var jeg kvalm fra uke 6 og spydde hele tiden.. trodde jeg skulle slippe unna denne gangen.,,,

Må jo være fantastisk å ikke oppdage grsviditeten før den var halvveis, herlig med mindre ventetid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at denne kvalmen plager dere, men oppe i det hele får dere prøve å se det positive i at dere i hvertfall har symptomer på graviditeten. Jeg har omtrent ikke symptomer, men går stadig og lurer på om jeg virkelig er gravid, og om alt er som det skal. Dette virker nok som luksus, men det er litt påkjenning det og, selv om det nok er på en annen måte. Men ikke misforstå meg, unner ingen kvalmen! Var kvalm noen dager i starten, og det var ikke kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, kvalmen er ikke et tegn på en frisk graviditet. Forrige svangerskap kastet jeg opp 4 uker i strekk. Da jeg endelig kom på kontroll ble det konstatert at det som lå i magen min ikke levde.Og at det antagelig var en stund siden hjertet hadde sluttet å slå. Den ene legen sa at dette til og med kunne være grunnen til at jeg var så kvalm. Nå er jeg 11 uker på vei, har kastet oppgjennom hele dagen, hver dag i 5 uker. Føler ikke jeg er heldig som har disse symptomene, for de minner veldig om for ett år siden. Legen min sier det holder med kontroll i begynnelsen av august så lenge jeg ikke får feber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...