Gå til innhold

så har denne pjokken også snudd seg i sete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat detsamme skjedde sist rundt denne tiden.. må jo være noe med bekkenet mitt som gjør at det er kjekkere å sitte på rumpa:-)

spennende ved kontroll om 3 uker da, om han har snudd seg. ellers blir det moksabrenning og akupunktur for glatte livet her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingerene.

Hvor langt er du på vei? Virker som du har en stund igjen i og med at det er 3 uker til du skal til legen... Da kan du satse på at h*n kan snu seg mange ganger innen den tid.

Skrevet

er i uke 31, så er jo fortsatt god tid igjen:-) men han sist gadd ikke snu seg selv ennå på lenge så jeg må kanskje infinne meg med at han ligger der å stanger hodet i ribbeina mine og beina i lysken.. hehe..

Skrevet

Huff disse guttene. Min hadde ogå snudd seg nå fra å ligge i hodeleie til skråleie. Håper han har tenkt å snu seg tilbake snarest. Ingen akupunktur på meg siden jeg er kommet så langt.

Vi kan trøste oss med at de har sjanse til å snu seg sjøl enda:)

Lykke til til deg i allefall.

Skrevet

ja, håper de snur seg, de små trollene:-) jeg vil på anbefaling fra jm begynne med akupunktur fra uke 34 for å prøve få han til å snu seg hvis han fortsatt sitter da. hvor langt er du siden du sier det er for sent for deg?

Skrevet

35 uker sa hun at de ikke prøvde lenger. Så jeg er akkurat for langt, men får håpe han finner ut av det sjøl. Lå i hodeleie for 2 uker siden.

Skrevet

skjønner ikke den politikken der jeg! jeg fikk akkupunktur for å snu i uke 38 sist! han snudde seg natten etterpå, og alt gikk helt fint.hverken lege, jm eller fysioterapeut/akupunktør sa noe om at det var for sent..

Skrevet

Jaja, får vel vente til jeg skal inn igjen om 2 uker. Han romsterer voldsomt derinne til tider, så det kan jo hende han snur seg mange ganger før den tid:)

Går nok bra:)

Skrevet

En liten trøst er at minsten min lå i seteleie uke 38, snudde til hodeleie i 39 og kom ut riktig vei, skjønner ikke hvordan han fikk plass til å snu helt om, men det gjorde det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...