Gå til innhold

Jippi, i dag har jeg tatt min første pergo:)

Anbefalte innlegg

Å da er jeg endelig i gang, ringte til gu i dag, å spurte om time til videre utredning, og da jeg sa at jeg bare trengte resept på pergo fikk jeg time med en gang, det var en avbestilling:) Har hatt en utredning i mars, fant ut at jeg ikke hadde eggeløsning, har prøvd, akkupunktur, fotsoneterapi og provera tidligere for å se om det kunne hjelpe meg mot ustabil syklus å manglende eggeløsning, men ingen ting har fungert å i dag fikk jeg pergo, i tillegg at jeg fikk begynne med en gang, er så glad, kanskje det hjelper:) Har ikke testa han enda, da vi har et barn fra før å de så ikke noe grunn til at det skulle gjøre det enda, så tvi tvi på at de er funkbare:) Noen andre her som har gått en stund på pergo? Å hva med bivirkningene, noen som plages av dem? Jeg bare smiler jeg nå:))))))))

Fortsetter under...

Hei på deg!

Fortsett å smil du. Det er godt at du har kommet i gang med noe men ha i bakhode at pergo ikke er en vidunderkur. Du kan nå forsåvidt ta denne kuren selvom han ikke er sjekket ut men hvis jeg var deg ville jeg evt ikke gått på flere før det foreligger en sædprøve. Selvom han har klart å lage barn tidligere kan jo ting ha forandret seg......

Jeg har hatt en haug med bivikninger men heldigvis ikke cyster på eggstokkene. Ellers tror jeg at jeg hadde stort sett de fleste bivikningene.

Det dumme med pergo er at bivikningene kan være de samme som graviditetssymptomer......

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrenen for deg

klem

Grattis til deg då! :)

Jeg går på pergo av samme grunn, sjelden mens og manglende eggløsning. Er nå ferdig med den første kuren og har likevel ikke fått EL så i mitt tilfelle virket den ikke med enkel dose, må nå vente til jeg får mensen igjen og gå i gang med dobbel dose. Grur meg, for jeg er av de få som har fått nesten alle bivirkninger. kvalme, svimmelhet, svettetokter og frysninger, hodepine og så de evinnelige humørsvingningene da :) greit å ha en veldig snill mann som jobber mye. håper det går bedre for din del.

Ønsker deg lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...