Gå til innhold

Nå trenger jeg virkelig sårt noen tips (hvis det finnes flere...)

Anbefalte innlegg

Babyen vår er straks 2 mnd og vi har "trenet" med smokken siden han var 14 dager. Han skriker stort sett hele kvelden og også mye på dagen, men ikke kolikksmerter, i hvertfall ikke så mye. Han vil helst sutte på puppen hele tida og han får i seg mye mer enn han trenger. Dette er jo kjempesunt for han, men nå begynner mor å bli rådvill og lunta er kortere:( Vi rugger hele kvelden og også mye på dagen, men han skriker og vil bare bli bært. Kunne han bare tatt smokken!! Vi prøver med den hele tida, uansett humøret hans, men han vil ikke sutte. Og ja, vi har prøvd ALLE tenkelige sorter!

Jeg sliter veldig med ryggsmerter, korsryggen krangler som besatt. Babyen er godt over 7 kg også!

Hjelp meg!!!!

Fortsetter under...

Jeg vet bare at vi hadde en periode rundt den alderen der hvor vi bar han rundt fra ettermiddagen til han sovnet. Daarlig humör ja! Fant ut at han var trött jeg. Da jeg fikk til litt mer sövn jevnlig hele dagen, ble det bedre.

Nå blir jeg sikkert halshugd, men har hørt at det kan hjelpe å dyppe smokken i litt sukker. Da smaker det søtt og godt. Skal funke veldig kjapt, etter få ganger. Mener ikke at dere skal ha sukker på smokken hver dag:-)

Annonse

Min berte ble avhengig av å suge på fingeren min.. Veldig dumt, men eneste måten jeg fikk trøstet henne en periode!

Men nå har hun tatt smokken!! Jeg har sikkert 30 smokker liggende, for har prøvd så mange forskjellige før jeg fant en hun ville ha.. Det er smokk fra Cubus av alle ting! Selges i 3-pk, fæle farger, men funker supert!

Lykke til!!

Hadde det på samme måten og har det inni mellom enda. Prøvde fotzoneterapi og det har hjulpet utrolig men vesla vil fortsatt ikke noe smokk. Så her er det fortsatt bæring men mindre skriking om kveldane og ho søver strot sett hele dagen nå

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...