Har en herlig gutt:) Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 hei! jeg er gravid i 6 uke, man hører så mye om ting man ikke skal spise og ikke gjør mens andre sier man skal leve som normalt, vi er jo ikke syke:) bare ikke spise rått kjøtt, drikke og røyke! er det mye man bør spesielt unngå den 1 tiden av svangerskapet, er livredd for å gjøre noe som kan skade forsteret eller gjøre at jeg mister det, er 1 svangerskapet mitt rart å tenke på at noe vokser i magen min ikke skikkelig synket inn enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Vær forsiktig med tunge løft, malingsdamp og slikt. Ikke spis rått kjøtt, upasteuriserte melkeprodukter eller mugg (både på brød og i f.eks blåmuggost), ikke drikk alkohol. ikke røyk. Vær nøye med hygiene når du lager mat. La kattebæsj være ifred. Vær forsiktig med stress. Viktigst av alt: kos deg, nyt at du får ta del i dette fantastiske som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå