Emma*den lykkelige venter Skrevet 13. juni 2006 #1 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg håper du er innom og leser litt her. Jeg ble så ufattelig lei meg til morgenen idag når jeg fikk beskjeden din :-( Det føles så blodig urettferdig at du blir satt bakerst i køen for 11 gang. Det skulle vært din tur nå, eller egentlig for lenge siden!! Jeg beundrer deg for pågangsmot og vilje. Du er enormt sterk, en skikkelig tøffing.....,og flott, snill og god. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre for deg, men du skal vite at jeg tenker på deg. Bare si ifra hvis du trenger meg, jeg er her for deg. Bruk dagene framover til å gråte ut i armkroken til mannen din. Og husk at jeg er hjemme på dagtid hvis du ikke har lyst til å være alene når han er på jobb. Jeg håper ettersamtalen med sykehuset gir deg nye veier å gå, nye muligheter. Stor trøstebamseklem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5338993-til-krutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutt Skrevet 13. juni 2006 #2 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei Emma* Takk for en kjempekoselig hilsen, det setter jeg enormt stor pris på. Det har värt en veldig tung dag, spesielt også ift.at jeg reiste på jobb rett etter at jeg testa. Dagen har gått greit, jobbet bare til halv 2, men har nok ikke värt helt "med"...Det er tungt å late som ingenting har skjedd, mens innvendig er det bare ett stort svart hull... det föles sånn.Akkurat nå föler jeg meg faktisk misslykket som kvinne...vet det er töv,men fölelsen bare kommer. Har värt i kontakt med klinikken i dag, der hadde de satt meg opp igjen på ett nytt forsök, mens jeg skal jo nå inn på evaluering..ba om å få fortgang i saken slik at vi ikke bare blir gående å vente på innkallelse, de skulle pröve å få oss inn för ferien. Takk for at du bryr deg Emma*, er veldig gla for det. Jeg setter veldig stor pris på de samtalene vi har hatt, de har hjulpet meg mye i denne prosessen. Nå håper jeg at det går bra med deg og at du slipper å gå gjennom dette også, det fortjener du IKKKKE!!!!!! -mange klemmer fra meg- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5338993-til-krutt/#findComment-5343303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg gråt til morgenen i dag og jeg kjenner tårene presser på nå. Dette er så vondt. Det er klart jeg håper for meg selv, men hva er mine stusselig 4 forsøk sammenlignet med dine. Jeg kjenner følelsen med misslykkethet som kvinne, det er noe tullete tanker, livet er egentlig mye mer enn dette. Det er bare så vanskelig å se det til tider....det store svarte hullet tar overhånd. Så bra at du får et nytt forsøk. Blir det sponset av klinikken eller må du betale det privat? Jeg håper du blir sponset. Du er jo ei skikkelig verpehøne, så kjenner jeg deg rett blir det et fryseforsøk eller to også. Knallbra at du får et til :-)))) Jeg satser på fortgang for dere. Å måtte gå hele sommeren å vente er forferdelig. Ring å mas, så du ikke blir glemt. Er det Kahn du skal ha samtalen med da tro? Mest sannsynlig, han kjenner deg jo godt nå. Det er klart du blir gravid en eller annen gang. Det er bare så forbaska at du må gå gjennom så mye først. Er det noen som IKKE fortjener å slite mer, så er det deg. Nå synes jeg livet ditt skal gå på skinner snart. Det kan da ikke være mulig at et menneske bare skal få motgang. Skal vifte så hardt jeg kan med tryllestaven min :-) Jeg setter også veldig pris på deg og samtalene våre, prosessen blir enklere når man har menneskar som deg rundt seg. Ellers så har jeg kommet til rugedag 5. Lurer på hvor lenge det er til de negative tankene tar overhånd. Håper de holder seg borte så lenge som mulig. Jeg er ikke helt med på dette forsøket. Det er som det passerer utenfor meg, og jeg bare er tilskuer. Det er så merkelig. Skal teste 22 juni, og har bestemt meg for å kjøpe inn vin nå. En med og en uten alkohol......nam nam, fyser såååå på hvitvin! Håper st. hans feires med alkoholfri vin, hvis ikke så skal jeg drukne mine sorger i den alkoholholdige vinen. Ja ja, iallefall noe å se fram til. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5338993-til-krutt/#findComment-5344124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutt Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei igjen. Jeg tror nok ikke jeg blir sponset på noe som helst, men det hadde jo värt veldig hyggelig det:o)) Jeg håper å tror at det er kahn vi skal til samtale med, hadde jo värt veldig greit i og med at han som du sier kjenner oss best. Var jo hos han i Trondheim også. Vi satt ute å prata litt i sta jeg og M, og var igrunn enig i at det burde värt en evalueringssamtale etter andre forsök istede for det tredje. Med tanke på videre undersökelser, pröver osv. da hadde man ihvertfall ett forsök igjen på "statens" regning...men men, sånn er det ikke...! Kanskje det er like greit at du ikke er helt tilstede ift. dette forsöket...da er du jo egentlig ganske avslappet vil jeg tro, det er jo isåfall bare en fordel:o) Hmm, 22 juni ja...det blir spennende... he he, noen hamstrer inn gravitester, mens Emma hamstrer inn vin...jaja, hvorfor ikke??? Jeg tror faktisk du får bruk for den alkoholfrie jeg da... :-)) Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5338993-til-krutt/#findComment-5345217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Hvordan går det med deg, krutt? Tenker så på deg, vet du! Håper de aller værste og mørkeste dagene er over nå, at du/dere har fått sørget litt. Jeg har vært bortreist i helgen og det har vært deilig. Først i går kom den ekle følelsen snikende. Nå nærmer det seg slutten og har ingen god følelse på dette forsøket heller. Fremdeles tre dager igjen til testing, hvis ikke mensen kommer før da. Den pleier jo det. Håper vi kan ta en kafetur snart igjen, det er bestandig så koselig å prate med deg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5338993-til-krutt/#findComment-5396964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå