Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter et par hete netter har vi snakket om å skaffe oss en sånn aircondition sak som står på gulvet til en 3-4000 kr.

Noen som har erfaring med disse?

Kan man bruke dette med baby? Det er ikke mange dager til vi får nytt familiemedlem, men vet ikke helt hvordan det stiller seg med baby

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5338824-aircondition-og-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok heller kjøpt en vanlig vifte, vet av egen erfaring at mange blir syke av aircondition, jeg får ørebetennelse og blir skikkelig syk hvis jeg bruker aircondition for temperatursvingningene blir for voldsomme, rett og slett..! Så ville nok heller sett det an og heller kjøpt en billig vifte til å begynne med, sjelden sommeren i Norge blir så uutholdelig allikevel:-) Lykke til!

Vi har kjøpt en slik Aircondition nå.. å guuud så deilig det var! hehe.. Beste kjøpet på lenge :) Trenger ikke stå på så lenge av gangen heller 10 min så er leiligheten mye svalere.

Trenger jo ikke legge babyn rett forran aircondition heller :)

Vi lurer også på å kjøpe en sånn en... kan jo være godt å ha et litt svalt soverom når en skal legge seg... og ikke minst for den lille som skulle ha vært ute for en uke siden *ler* jeg blir syk hvis jeg sover med aircondition på for fult men det går jo ann å bruke den på kvelden og så slå den av... alt vil jo være bedre enn ingen ting :)

Vi har nettopp kjøpt oss en slik. Dyr, men deilig. Husk at man må lage et lufteuttak i vekken for å få best resultat. Om man kjøper den typen, da. Vi har den og den er kjempe bra.

Vi satt den på 18 grader fult, og nå står den på 20 på svakt, Og da er det bare godt.

jeg bor i Florida, usa og her er vi helt nodt til aa ha airconditioning ( a/c)

Den staar paa nesten hele aaret, og vi har aldri hatt noen problemer med babyen i det hele tatt. Han er tre aar naa og har aldri hatt noen forkjolese fra a/c. Jeg var veldig spent paa om det ville vaere noen problemer med a/c og babyen naar han var liten, men som sagt har det ikke vaert noen.

Man trenger jo ikke ha babyen midt i trekken, men om det er varmt i rommet saa er det jo bare deilig for babyen ogsaa om det blir litt svalt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...