Gå til innhold

Sjekk ut denne kinesiske kalender. Stemmer på meg:)

Anbefalte innlegg

Gå inn på gravid.se og på siden der dukker det etterhvert opp en del. Gå der inn på ett & annat. Der er det kina kalender som på meg har "sagt" jente nå noe som ser ut til å stemme. De to forrige gangene sa den gutt og det stemte også. Forøvrig har de to kalenderene som vi finner på BIM og babyverden sagt gutt, noe som ikke stemmer i flg UL.

Det er litt morsomt, samt tidsfordriv.

Fortsetter under...

hvis det blir gutt på oss begge så kan de jo få en veldig jevngammel kompis;-) men da må jeg innrømme jeg håper på en jente neste gang for jeg har veldig lyst på en liten rosa prinsesse også;-)

ha en fin dag på jobb..klem

Jeg får også en jente ifølge den på Gravid.se og BIM - og alle som jeg har snakket med sier plutselig at jeg kommer til å få jente.

Føler selv på meg en jente - vet ikke hvorfor, men når vi tenker på navn så er det alltid jentenavn vi tenker på.

Ikke en eneste har sagt at de mener/føler jeg får en gutt..

Og dessverre så er flertallet i Sandes nye befolkning jenter....Alle kompisene til gubben har fått jenter....

Skikkelig hønekommune dette blir !!

Gubben sitt ønske er faktisk jente.....

Annonse

Den sa gutt med 1.mann som var jente. jente med 2.mann som var gutt og nå med 3. sier det gutt igjen enda jordmor på UL sa hun så ei jente. Det er jo morsomt da, så jeg har jo sjekket mange sånne tester sånn for moro skyld :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...