Gå til innhold

.... Mye terminstress.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er mye prat om terminlister her, om hvem som er der og hvem som ikke er der, men det er ingen som svarer på vanlig innlegg, slik som det jeg skrev tidligere...

 

Er terminlista såååå viktig for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarer på innlegg i hytt og pine jeg, maaange ganger dagen :) Men hvis jeg ikke har noe svar så er det ikke alltid jeg skriver noe heller... hva var det du la inn tidligere som du ikke fikk svar på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der hvor jeg spør om det å miste brystsmertene og ha mens smerter er et tegn på SA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - et av de jeg egentlig ikke har noe fornuftig svar på... :)

 

For min del så fikk jeg plutselig kjempeømme bryster rundt uke 9, og så forsvant det igjen i uke 11. Nå er jeg i uke 12 og merker kun at de er bittelitt større enn vanlig (1/2 str eller noe - fra E til E+). ang. mens-smertene så har jeg hatt murringer fra og til hele vegen - mindre nå enn sist, men det er nok fordi dette er mitt andre svangerskap og livmora har gjort dette før. Disse mens-lignende smertene vi kan kjenne i starten er nemlig "voksesmerter" i livmora fordi den strekker seg. Det kjennes mest i starten. Jeg hadde mens-murringer rundt uke 7-8.

 

Hjalp dette litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...