Gå til innhold

21. uke

moderen

Anbefalte innlegg

Jeg håper så inderlig det går bra for dere alle sammen :o) Jeg og min lille jr. krysser alt vi har av fingre og tær, armer og ben og håper-håper-håper!!!

Hører egentlig ikke til på bim lengre, men denne tråden har jeg begynt å følge med på. Alt går nok bra, skal du se!

HEIAHEIAHEIAHEIAHEIA!!!!!

Hubert

Fortsetter under...

Hei moderen,

Jeg prøver å tenke meg inn i deres situasjon.

Hva sier barnafaren?

Hos oss hadde mannen min helt klart ønsket at vi avsluttet svangerskapet, mens jeg hadde nektet!!!!

På tal om dilemma, ja.

Jeg GREIER ganske så enkelt IKKE å tro på at det skal gå dårlig, og da blir det umulig for meg å avslutte et slikt svangerskap.

Men det er meg - og oss...

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive til deg. En Internetklem varmer kanskje ikke så mye, men kanskje det varmer å vite at jeg (og mange, mange andre) tenker på dere hver dag.

Kjære moderen!

Northernlights la inn et innlegg på dib og sa du trengte litt støtte...

Jeg leste først det første innlegget ditt også dette. Jeg synes så ufattelig synd på dere! Ingen er unt å gå gjenom dette. Kan ikke forestille meg hvilken påkjenning dere er gjennom nå! Du virker full av håp og tro, og det er kjempebra! Kanskje er det meningen at denne lille krabaten skal klamre seg fast, han er jo veldig sterk da! Jeg har liten kjennskap til det dere er gjennom nå, men jeg har to barn selv, så jeg kan forestille meg følelsen... Vet egentlig ikke hva jeg skal si heller, men jeg tenker på dere og håper for dere!

Håper for alt i verden at det går bra med dere!

Masse lykke til til dere alle!!!

*stooor klem*

Annonse

Heisann Moderen!

Klarer ikke å forestille meg hvilken situasjon dere er i no,det må vere helt for.........

Men mine tanker rundt det å få et handikappet barn,er at det kan skje hvem som helst av oss her inne,det kan bli komplikasjoner under fødselen ol,ingen av oss har noen garantier.

Jeg tror det er en mening med det meste som skjer oss i livet,selv om jeg ikke er personlig kristen,så tror jeg det er en slags høyere makt.

Her en dag mannen,tulla vår og jeg var ute en tur,så kom det en minibuss med noen handikappet barn som sku ut av bilen,men det var ikke så helt enkelt det nei.Så sa jeg til mannen min:dem må ha et utruligt tolmod dem som holder på med desse barna,jeg med mitt tolmod hadde ihvertfall ikke greidd det............men slå slo det meg plutselig.....om 31 uker så kan jeg få et handikappet barn,og da er jeg bare nødt til å ha det tolmodet,men jeg hadde ikke fått et handikappet barn visst jeg ikke var rustet til det,mener jeg.

Som min far sa til meg en gang....du får ikke sterkere bør enn du klarer å bere.......

Og du moderen, virker ut til å vere en fighter som ikke gir deg med det første.....

jeg tror det er bedre å leve med vissheten om at:jeg gjorde det jeg kunne,enn å ikke vite om hvordan det kunne gå,avslutter du livet til den lille fighteren,så vil dere aldri få vite hvordan det kunne gå med han,men det er en sjanse å ta her i livet.

Men spørsmålet dreier seg vel helst om dere klarer å leve med uvissheten viss dere avslutter svangerskapet,som dem fleste som har svart her inne,så skjer det mirakler,men det kan også slå den andre vegen.

Men så lenge den lille fighteren er no frisk og i aktivitet,så kan det tyde på at det ikke er en som gir seg med det første,jeg syns han skal få sjansen til å bevise det for dere jeg...........

Jeg har en veninne som har en veninne som fikk jenta si i uke 26,og da fikk hun vite at det ville ta ca 4 år før hun var på linje med sine jamnaldringer.....men der tok dem feil ja,etter 2 år så kunne man ikke se forskjell hverken fysisk eller psykisk,og idag er hun en frisk og sprudlende jente....hun bruker briller ja....men hva betyr det......

Jeg ønsker dere all verdens lykke til......ikke gi opp håpet Moderen,så lenge det er liv,er det håp.

Kjempeklem til dere.

Heia heia. Ta godt vare på deg selv. Håper du klarer å ta det valget som passer dere best. Dette er så vanskelig. Har selv en gutt som var prematur og han har fått noe men........................ som oftes går det jo kjempe bra og dagens leger er så flinke. Skal fortsatt krysse fingre og tær. Tenker på hele familien din.

Hei moderen,

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne dette innlegget.... Som deg tok jeg fostervannproeven, da vi foeler vi ikke ville makte et handikappet barn. Og derfor har jeg vaert inne paa tanken hva jeg ville gjort dersom jeg var i samme situasjon som deg, mhp hvilken skade barnet kan ta av manglende fostervann. Jeg ville vaert saa bekymret for at noe skulle gaa galt med den lille!!! Jeg kan ikke svare hva jeg ville gjort, det er en umulig situasjon aa sette seg inn i uten aa vaere der selv! Men jeg forstaar hvor toeft det maa vaere for deg / dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har inntrykk av at barna dine er gamle nok til aa forstaa hva som skjer??? Hva synes de? Forstaar de risikoen for at noe kan gaa galt selv om babyen overlever??????

Det er godt aa lese solskinnshistorien ovenfor, om den friske strikkeglade jenten paa 7 aar, saa det er selvfoelgelig haap for at alt skal gaa bra!!

Jeg krysser fingrene, og haaper paa et lite mirakel!!!!!!!!!!! Jeg oensker deg av hele mitt hjertet en sunn og frisk liten baby!!!!!!!

Og uansett hvilket valg dere gjoer, saa har du min fulle stoette!!!

Annonse

Kjære moderen!

Måtte bare innom for å se om det var noe nytt fra deg. Selv om jeg jo nå hører til på DiB, MÅ jeg bare innom BiM for å se hvordan det går med deg og den lille fighteren du har i maven. Greier knapt å forestille meg hvordan dere har det nå. Skjønner dillemmaet dere er i, men tror ingen andre enn akkurat DERE kan vite hva som er "riktig" her så jeg skal la være å komme med gode råd. Kan likevel ikke annet enn å håpe at et lite mirakel skjer og at vi ser deg over på DiB til høsten.

Henger meg derfor på linken her og sender heiarop og krysser alt vi har for deg og den lille!!!!!

Hallo alle.

Vært hos jordmor idag, godt å ha noen å snakke med mellom slagene på sykehuset. Symfyse/fundus ligger rett over gjennomsnittet, så kanskje, kanskje den gode trenden fortsetter mht fostervann... Hjertefrekvensen var helt fin - og i går kjente jeg spark UTENPÅ magen for første gang!!!

Det må jo tyde på at han vokser og blir sterkere...

Bare baktusene holder seg unna nå, så...

Ny time hos ny lege på sykehuset på torsdag - håper hun har litt god tid, så vi kan få et så klart bilde av mengden vann som mulig.

Jeg ser ikke for meg at jeg klarer å svelge noe som skal avslutte dette uten svære doser med Valium før og etter... så jeg må nok ha veldig klare "no-hope - meldinger" på torsdag hvis jeg skal kunne avgjøre den veien. Et helt umulig valg, uansett, så det tenker jeg ikke på nå.

Min kjære er redd for mitt liv, for at en stor infeksjon skal bli til fare for meg. Og for at gutten skal få alvorlige skader, selvsagt. Samtidig ønsker han seg dette barnet like mye som jeg gjør, så vi er helt på bølgelengde. Ingen av oss vet hva vi vil...

Jeg samler på positive tanker, her inne blant annet, og tar dem frem etter behov...

Klem fra

Hei, Moderen :-)

Det var jo gode nyheter fra jordmoren! Enig med deg at spark utenpå magen tyder på vekst. Jeg har kjent stor forskjell på sparkene de siste fjorten dagene (er 23 uker i morgen) - nå er de mye kraftigere.

Håper du klarer å ta deg med ro og slappe litt av.... Hvordan er det med mannen din og barna dine, det må jo være tøft for dere alle?

Lykke til på torsdag! Krysser fingrene og tenker masse på deg :-)

Stor, stor klem til deg

Jeg følger med, jeg!! Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så opphengt i en annens kamp for ungen sin, men her sitter jeg altså - spent som bare det!! Jeg er så imponert over deg og motet ditt, optimismen, men realismen din... Jeg håper at dette skal gå bra, krysser fingre, tær osv - og heier på dere!!!

Klem;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...