Gå til innhold

November: Da har jeg vært på ultralyd :)

Anbefalte innlegg

Ååååh, så gøy det var å se lille babyen i magen!!! Nå går det virkelig opp for meg at jeg skal bli mamma!

Ungen var helt enig med foreldrene om at vi ikke skulle vite kjønn, så det skjulte h*n godt :)

Terminen ble bare flyttet 3 dager, så det var heller ikke allverden.

Fortsetter under...

Åh, så herlig! Jeg er 17+0 i dag, og skal på ordnær ul neste uke. Gleder oss masse - vi er supernysgjerrige på kjønnet, så vi håper ikke den lille skjuler det for oss! :) Har vært på ul et par ganger allerede, så vi er nysgjerrige på hvor stor Bitteliten er blitt nå.

I mellomtiden koser jeg meg med boblingen i magen - blir like rørt hver gang jeg kjenner noe! :)

Det er så hyggelig å høre når alt er bra! Selv gledet jeg meg veldig til å se vårt tredje barn i dag, men ble grepet av sorg og redsel når jordmor sa at de må kontrollere barnet nærmere fordi de fant noe som ikke er som det skal være i både hodet og hjertet. Tårene sprutet og jeg kjenner meg helt handlingsforlammet. Skal til legen på torsdag for å få vite mer. Det er ei lita jente som er på veg og hun kommer til å få to flotte storebrødre. Termin 15.nov.

Jeg skulle ønske at alt alltid gikk bra...for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...