Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen så vett kor eg kan kjøpa det?hvilke butikker?(vett gò boken har)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, der har jeg kjøpt mitt. Har også kjøpt et på Brio til 199kr, var på kampanje her om dagen. Liten grønn "reiseseng". Den ligger tulla mi i ute, skal beskytte mot uv stråler. Ellers så har de sånne halve telt på jysk til 99kr :)

Skrevet

takk for tips!=) det på jysk e vell ikke med uv da el...?

Skrevet

det vet jeg ikke....

Skrevet

du må gå på den søke tingen å skrive strandtelt :)

Skrevet

det var i brio butikken til 199,-

men anbefaler pop up teltet..har både skygge...myggnetting....og kan kan pakkes veldig veldig liten....på størrelse med en tallerken

Skrevet

Det teltet fra brio er veldig lett å legge sammen, og bære med seg. Og så er det sånne leker som henger fra taket. Bårelås på nettingen slik at du kan feste netting på helt "sengen". Hadde jeg hatt en liten baby hadde jeg kjøpt det på brio, men en litt eldre baby hadde fått liten plass. Min datter er 4,5 måned og har god plass enda. Kjøpte det fra goboken først,men synst det var litt stort til datteren min akkuratt nå :)

Skrevet

Jeg bestilte på www.goboken.no i dag.

Måtte søke på babytelt på siden deres.

Kom på litt 400 kr.

Skrevet

Litt kjapp i svingen her ja.

Skulle stå "kom på litt over 400 kr".

Skrevet

Finner ikke det på goboken jeg. Søker og søker..

Kommer fram når jeg søker på google, men da må jeg logge inn... hvordan får man brukernavn og passord der da?

Skrevet

vi kjøpte ett med faktor 50 blått passe stort popp up..kan slås sammen og legges i en liten pose..349,- på toys r us..kjempe bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...