Gå til innhold

Hurra jeg har stor mage!


Loppelill

Anbefalte innlegg

Vet det ikke er helt inn å syns at det er gilt. Men jeg syns faktisk det! Det er gilt å kunne gå i trange gensere uten å tenke mere på det. Det er gilt at "hele verden" ser at det er en baby på vei.

 

Jeg har 43 dager til termin, så nå bare nyter jeg magen. Kommer tidsnok til den tiden da en må svare, nei jeg født for en mnd siden.....

 

Etter andremann fikk jeg spørsmål om jeg var gravid i 2 år etterpå... Det var ikke like gilt. Så nå nyter jeg trange gensere, for snart må "sekkene" fram igjen...

 

Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp syne det er gøy å gå i trange topper å vise frem magen. Ikke at det går an å skjule den liksom :D Herlig at det er sommer ogå, slik at vi kan gå i søte topper og singletter! Så jeg er en stolt gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med du! slipper skjule valker og valpefettet som desverre har limt seg fast på magen..,nå, kvir meg til jeg ikke er gravid, for da kan jeg ikke puste like lett som nå....hehe! jeg ELSKER min store mage....og blei litt fortvila da den sank i natt...for det er jo et tegn på at det ikke er lenge igjen.....*snufs* (ikke misforstå, gleder meg og sykt til å hilse på lille knøttet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...