Gå til innhold

Dere som mener man er lat som gir flaske!

Anbefalte innlegg

Da har dere gått glipp av noe, for det å gi flaske er et styr.

Jeg føler ikke at jeg gjør annt enn å mate, blande opp mme og koke flasker.

Sånn går dagene her i huset!

Jeg vet mange blander ferdig for 1.døgn av gangen, men det er ikke anbefalt, så da gjør jeg det på den tungvinne måten.

Nei du, å gi flaske er ikke enklere enn¨å amme, MYE mer styr er det!

Fortsetter under...

åhhh.... kan vi ikke bare slutte å starte nye tråder rundt akkurat samme tema i det uendelige????

Synes godt du kunne postet dette innlegget under den tråden som allerede går.

Uansett burde hele "dritten" vært på Kranglesiden.

Synes det er så fordømte stygt gjort av voksne oppegående mennesker å måtte angripe hverandre til enhver tid!!!

Grrrrr.... blir nesten sint og irritert!

Og du HI, er ikke angrip på deg. Har ikke sagt meg uenig i hva du skriver, men blir så f#%dr)¤ lei denne debatten.

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å engasjere meg en gang....

eh..ja, jeg vil ha skryt, herregud så barnslig du er!

Jeg syns selfølgelig at jeg er en flink mor, styrer masse for at jenta mi skal ha det bra!

Hvorfor så krass?

Det er enklere å amme hvis man kan det, hadde jeg kunnet hadde jeg heller ammet enn å styre med flasker

hei!! jeg har gitt flaske mme i 6 måneder, han er 6 månder.. det er rart hvor lett det er etterhvert. i begynnelsen var det veldig tungt!! har 8 flasker som holder for meg i 2 dager, når jeg tar oppvaske vasker jeg dem samtidig!!

vil gi et bra tips, når du skal ut i varmen er det lett for at melka blir dårlig. bruk et urin glass og ta oppi det pulveret som du skal ha og ha varmt vann på en avent flaske eks. veldig lettvint

jeg var sammen med en jeg kjenner her om dagen, ungene våre er like gamle hun ammer jeg ikke, vi var på et senter.. for å si det sånn måtte vi sette oss 4-5 ganger ned fordi hun måtte amme!! gutten min trengte ikke mat på 5 timer fordi metthetsfølelsen varer lenger og han spiser til faste tider!!!

så på de 5 timene måtte hennes baby spise 5 ganger.. det så slitsomt ut det...

Annonse

Syns ikke det er noe styr med flaskene jeg. Koker opp vann, avkjøler det og setter det i kjøleskapet. Har doseringsboks til mme, og når jeg skal jo jenta mi mat, varmer jeg vannet igjen og heller oppi mme. Slipper å måle mme til hvert måltid da :)

Jeg har kjøpt det på Liten as i Tønsberg, men jeg har sett det på flere babybutikker. Det er avent som har produsert de jeg har, så du kan jo spørre på en babybutikk som selger aventmerket ;)

Annonse

Jepp, det burde du. Da blir alt mye lettere, lettere å ta med seg mme på flasker også. Vet akkuratt hvor mye som skal oppi flasken. Jeg har alltid brukt disse, og har aldri blandet mme i vannet før babyen skal drikke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...