Gå til innhold

Noen som kan hjelpe??? Pleaaase - Cerazette og graviditet


Har fire go`inger

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Cerazette som prevensjonsmiddel i cirka ett år, i forbindelse med at jeg ammet. Etter 6 måneders bruk, fikk jeg mensen, noe uregelmessige, men hyppigere enn 28 dager. I mai i år bestemte vi oss for å slutte med prevensjon, da vi ønsker å bli gravide igjen. Jeg sluttet med pillene i forbindelse med mensen. Jeg har nå gått en uke på ovetid, uten at mensen har kommet. Jeg har tatt tre graviditetstester, som er negative. Det jeg lurer på er om noen andre har erfaring med mens.forstyrrelser etter Cerazette bruk ? Og hvis ja, hadde dere mensen når dere brukte de ?

 

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte Cerazette ett år og da var det INGEN kontroll over mensen. Riktig nok så kom den alltid når den skulle, men noen ganger varte det lenger enn andre ganger og det skjedde ofte at jeg hadde småblødninger i hytt og ver. Kjempe irriterende... Jeg sluttet med p-pillene 1. januar i år og kom vel aldri inn i skikkelig rytme igjen før jeg ble gravid i mars. Likte Cerazette på grunn av at de ikke gjorde noe med kroppen min, men jeg likte ikke hvordan de fikk kontrollen over mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KrissyL

 

Takk for svar. Håper jeg også blir rimelig kjapt gravid, selv om jeg har brukt Cerazette.

 

Du får ha fortsatt riktig lykke til med svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...